نسل چهارم هاچ بک لانچیا تا 5 سال آینده روانه بازار می گردد

به گزارش ورزش من و تو، شرکت خودروسازی ایتالیایی لانچیا میخواهد در سال های آینده نسل نو لانچیا دلتا انتگرال را روانه بازار کند.

نسل چهارم هاچ بک لانچیا تا 5 سال آینده روانه بازار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از autoevolution، نسل بعدی لانچیا دلتا انتگرال گزینه ای چالش برانگیز در دنیای هاچ بک خواهد بود. لانچیا دلتا یکی از مشهورترین هاچ بک های اروپا است. نسل سوم لانچیا دلتا بین سال های 2008 تا 2014 فراوری شد. البته این خودرو به خوبی فورد فوکوس یا فولکس واگن گلف نبود. برای بسیاری از علاقه مندان به خودرو نسل اول مدل دلتا اهمیت داشت. دومین مدل این اتومبیل در تابستان 1993 با موتور 2.0 لیتری 16 سوپاپ توربوشارژر با قدرت 212 اسب بخار عرضه شد. این خودرو پادشاه همه هاچ بک ها بود. لانچیا تصمیم گرفته در 3 تا 5 سال آینده این خودرو را به بازار برگرداند. طبق گفته لوکا ناپولیتانو رئیس شرکت، این ماشین همچنان به شکل هاچ بک و کاملاً الکتریکی خواهد بود.

این خودرو به عنوان یک محصول درجه یک فروخته می گردد. به این معنی که لانچیا رقبایی مانند مرسدس کلاس A، خودروی BMW سری 1 و آئودی A3 را هدف قرار داده است. انتظار می رود لانچیا استایل نسل اول دلتا را در طراحی مدل نسل چهارم شبیه دوج چلنجر به کار ببرد. ویژگی هایی مانند دستگیره های درب ها و گرافیک نور LED از قابلیت های این اتومبیل است. با این حال شاید خودروساز ایتالیایی طراحی کاملاً جدیدی را برای مدل نسل بعد انتخاب کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1941

به "نسل چهارم هاچ بک لانچیا تا 5 سال آینده روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسل چهارم هاچ بک لانچیا تا 5 سال آینده روانه بازار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل چهارم هاچ بک لانچیا تا 5 سال آینده روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید