بلیط هواپیما به بوداپست موزه ای به وسعت یک شهر

به گزارش ورزش من و تو، بوداپست، پایتخت مجارستان یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای اروپا است. این شهر از دو بخش بودا و پست در دو سمت رود دانوب تشکیل شده است. در دوران باستان سلتی ها اینجا سکونت داشتند و بعدها نیز به دست رومی ها افتاد و در قرن نهم میلادی مجارها به این سرزمین قدم گذاشتند. بوداپست یکی از اصلی ترین مراکز رنسانس است و در آن موقع رونق بسیاری داشته ؛ جالب است بدانید بیش از یک قرن عثمانی ها اینجا را در تصرف خود داشتند تا انتها در قرن نوزدهم امپراتوری اتریش-مجارستان شکل گرفت چند سال بعد مجارستان مستقل شد. با چنین پیشینه ای می توان حدس زد که گوشه و کنار این شهر پر است از ساختمان ها و دیدنی های بسیار، این شهر محبوب بسیاری از مسافران پروازهای خارجی است و بسیاری برای گذران تعطیلات تابستانی بلیط هواپیمای خود را به این مقصد می گیرند.

بلیط هواپیما به بوداپست موزه ای به وسعت یک شهر

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست را ببینید.

بلیط هواپیما در بهترین فصل سفر به بوداپست

بهار و تابستان دمای هوا مناسب بوده و به راحتی می توانید از قدم زدن در شهر لذت ببرید.

حمل و نقل در بوداپست

اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد بوداپست تهیه می کنید، به شما توصیه می کنیم برای طی کردن مسافت میان مکان های دیدنی گاه پیاده روی کنید، به این ترتیب شما به خوبی می توانید دیدنی های این شهر-موزه را ببینید. همچنین متروی این شهر نیز بسیار دیدنی است. اولین خط در سال 1896 تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین متروهای جهان به شمار می رود.

دیدنی های بوداپست مجارستان

بلیط هواپیما برای بازدید از موزه هنرهای زیبا

سفر به بوداپست را می توان از بازدید موزه ها آغاز کرد. این موزه به طور معین یکی از بزرگترین گنجینه های آثار هنری قدیمی از کشورهای مختلف چون ایتالیا، هلند و اسپانیا را در خود جای داده است. قدمت این موزه به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد؛ اکنون در اینجا شش گالری مختلف دارد، نقاشی های قدیمی، مدرن، هنر مصر، دوران باستان و مجسمه های قدیمی است. علاوه بر دیدنی های همیشگی در یکی از گالری های این موزه، نمایشگاه های دوره ای مختلفی برگزار می گردد.

بلیط هواپیما برای بازدید از موزه ملی مجارستان

این موزه در قرن نوزدهم تاسیس شد. در این مکان می توانید از جواهرات و وسایل سلطنتی مثل تاج سنت استفان دیدن کنید. لباس ها، وسایل جنگی و آثار مربوط به دوران تاریخی مختلف از دیگر دیدنی ها است. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید اینجا می توانید از پیانوی بزرگ بتهوون نیز دیدن کنید. ناگفته نماند ساختمان این موزه در سال 1847 به مکان فعلی منتقل شد و بنای تاریخی بزرگداشت یانوش، شاعر شهیر مجار در کنار چند مجسمه یادبود دیگر در باغ این موزه قرار گرفته است.

بلیط هواپیما برای بازدید از مجلس مجارستان

بوداپست درست مثل یک موزه با فضای باز است که با قدم زدن در آن می توانید از بناهای مختلف تاریخی دیدن کنید. ساختمان مجلس این کشور از زیباترین بناهای مجلس در سراسر جهان است. قدمت این بنا به سال 1886 باز می گردد، البته آن موقع بخشی از امپراتوری اتریش-مجارستان به شمار می رفته است.

شما می توانید همراه با یک راهنما و در زمان هایی که جلسات دولتی در حال برگزاری نباشد، گردشی 45 دقیقه ای در ساختمان داشته باشید. در این مجلس 691 اتاق وجود دارد و طول راهروها و پله ها به چند کیلومتر می رسد. در بخشی از این ساختمان از جواهرات سلطنتی نگهداری می گردد، حتما از آنها دیدن کنید.

بلیط هواپیما برای بازدید از قلعه هیل Castle Hill

در بیشتر شهرهای اروپایی می توانید از قلعه هایی افسون کننده دیدن کنید که قدمت آنها به دوران وسطا باز می گردد. اگر بلیط هواپیمای خود را به بوداپست گرفته اید می توانید به دیدن قلعه هیل بروید. این بنا در ارتفاعات نزدیک دانوب واقع شده است؛ قلعه بودا که قدمت آن به قرن هجدهم باز می گردد از زیباترین بخش های این مجموعه است.

گالرت هیل یکی از مجسمه ها و بناهای معروف شهر است. گالرت هیل در نزدیکی دانوب است و در اطراف آن چشمه های آب گرم که خواص درمانی دارند قرار گرفته است؛ آب گرم گلرت و حمام روداس که قدمت آنها به قرن سیزدهم میلادی باز می گردد، می تواند روزی آرام را برای شما به ارمغان بیاورد.

بلیط هواپیما برای بازدید از میدان قهرمانان

در این میدان یک بنای یادبود قرار گرفته است که به بنای یادبود هزاره(Millennium Monument) معروف است. این یادبود یک برج 36 متری است که بر بالای آن مجسمه ای از جبرئیل قرار داد و قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم میلادی باز می گردد. علاوه بر این، سواران برنزی نیز در اطراف این بنا به یاد شاهزاده ارفاد و همراهانش ساخته شده است؛ مجسمه های یادبود حکمرانان مجارستان از دیگر آثار دیدنی این میدان تاریخی است. کمی آن طرف تر نیز می توانید از یادبود سربازان گم نام دیدن کنید.

یادبود یهودیان در جنگ جهان دوم

جنگ جهانی دوم زندگی مردمان شهر را دستخوش ناملایمات بسیاری کرد. در شمال شرقی رود دانوب، مجسمه هایی از کفش های فولادی توجه شما را جلب خواهد نمود؛ این مجسمه ها یادبودی است از یهودیانی که در این جنگ کشته شدند.

چشمه ها و غارها در مجارستان

چشمه های زیرزمینی بوداپست، مجموعه ای دالان ها و غارها را پدید آورده است. اگر اهل ماجراجویی باشید می توانید به گردشی چند ساعته در این غارها بروید. البته باید خود را آماده گلی شدن کنید.

بلیط هواپیما برای بازدید از پارک Woodland City

تنها کسانی که به دیدن آثار تاریخی علاقمند هستند نباید بلیط هواپیمایشان را به بوداپست بگیرند، این شهر برای مسافرانی که به دنبال آرامش و تفریح هستند نیز مناسب است. پارک وود لند سیتی از مکان هایی است که به این دسته از افراد توصیه می گردد. این پارک در قرن 19 توسط یک معمار فرانسوی طراحی شده است. باغ وحش، باغ گیاه شناسی، دریاچه، مجموعه آبی و حمام های درمانی و قسمت مخصوص بچه ها از بخش های این مجموعه است.

بلیط هواپیما برای بازدید از دانوب

عبور رودخانه می تواند هر شهری را زیبا کند؛ اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد بوداپست است، تفریح و گردش در کنار این رودخانه زیبا را از دست ندهید. شما می توانید بر روی آن قایق سواری کنید و یا به پیاده روی در کنار آن بروید.پل زنجیره ای که از روی دانوب عبور می نماید قدمتی بسیار دارد و از زیباترین پل ها در سراسر جهان به شمار می رود.

بلیط هواپیما برای بازدید از جزیره مارگارت

اینجا با داشتن یک مجتمع آب گرم بزرگ مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی به مقصد بوداپست است. یک باغ گل رز زیبا نیز در کنار این مجموعه قرار گرفته است که بسیار دیدنی است. اگر می خواهید روزی آرام و به یادماندنی را در بوداپست سپری کنید، پیشنهاد ما به شما سفر به مارگارت است.

بوداپست از آن شهرهایی است که هیچگاه شما را خسته نمی نماید، شما می تواند ساعت ها در خیابان های زیبای آن قدم بزنید و از ساختمان ها دیدن کنید و هرگاه خسته شدید در کافه ها و رستوران های شهر استراحت کنید. به وب سایت خبرنگاران سری بزنید و برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در بوداپست برنامه ریزی کنید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به بوداپست مجارستان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به مجارستان ، برای دیدن کلیک کنید

منبع: سفرستان
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 800

به "بلیط هواپیما به بوداپست موزه ای به وسعت یک شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به بوداپست موزه ای به وسعت یک شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید