ناکامی زهرا نعمتی در کسب سهمیه المپیک، سهمیه ریکرو قطعی شد

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، پس از انتها مسابقات تیر وکمان قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه رقابت های انتخابی المپیک در تایلند آغاز شد و طی آن کمانداران ریکرو ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

ناکامی زهرا نعمتی در کسب سهمیه المپیک، سهمیه ریکرو قطعی شد

در این مرحله از رقابت ها و در بخش بانوان زهرا نعمتی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات با نتیجه 6 بر صفر مقابل نماینده سریلانکا به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی مقابل نماینده هند با نتیجه 6 بر 4 باخت و حذف شد. شیوا شجاع مهر با نتیجه 7 بر یک مقابل نماینده قزاقستان باخت و حذف شد. نیلوفر علیپور هم با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده بوتان باخت و حذف شد.

در بخش مردان اما میلاد وزیری با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده عربستان به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده هنگ کنگ صاحب رجحان شد. وزیری در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

در همین بخش رضا شبانی مقابل نماینده هنگ کنگ با نتیجه 6 بر 5 باخت و حذف شد.

امین پیرعلی هم در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده فیلیپین به رجحان رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نماینده تاجیکستان با نتیجه 6 بر 4 صاحب برد شد. پیرعلی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

با توجه به حضور دو کماندار ایرانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک، سهمیه ایران برای المپیک 2020 قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 586

به "ناکامی زهرا نعمتی در کسب سهمیه المپیک، سهمیه ریکرو قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی زهرا نعمتی در کسب سهمیه المپیک، سهمیه ریکرو قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید