سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت دوم)

به گزارش ورزش من و تو، معرفی سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگران در سال 2016

در قسمت قبلی این مطلب سواحلی در میانمار، فیلیپین، پوکت و گوا که از محبوب ترین مقاصد گردشگری نزد جهانگرد ها به خصوص ایرانی ها است را معرفی کردیم. با خبرنگاران همراه باشید تا در این قسمت با سواحل زیبای دیگری آشنا شوید.

سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت دوم)

ساحل Nai Harn در پوکت، تایلند

این ساحل یکی از مجهز ترین ساحل های پوکت بوده و تمامی امکانات رفاهی از قبلی چتر، خوراکی، نوشیدنی و سایر امکانات به برترین نحو در اینجا فراهم می باشد. هتل های خوبی از قبیل The Roal Phuket Yacht Club نیز در این منطقه وجود دارند. این ساحل در ماه های نوامبر تا آوریل، برترین مکان برای شنا کردن می باشند. رستوران های محلی نیز در کنار این ساحل آماده پذیرایی از گردشگر های منطقه می باشند.

ساحل Yapak در بوراکا، فیلیپین

به گفته بسیاری از گردشگران، جزیره بوراکای فیلیپین یکی از برترین مقاصد گردشگری ساحلی جهان محسوب می گردد و دقیقا به همین علت است که هر سال جزء 10 ساحل برتر جهان به شمار میرود. به جز آب فوق العاده آبی و زیبای این منطقه، وجود صدف های سفید رنگ زیبا در امتداد ساحل، به مجذوب کنندهیت این ساحل نزد گردشگران می افزاید. یکی از برترین سرگرمی های رایج در این منطقه، کایت سواری است که گردشگر ها به آن می پردازند. بعلاوه ریزورت های این منطقه در نوع خود جزء برترین ریزورت ها بوده و در نهایت باید گقت که یکی از برترین صحنه های طلوع آفتاب در قاره آسیا را می توان در این خط ساحلی به دیدن نشست.

ساحل Sunrise در کولیپه، تایلند

ساحل زیبای Sunrise یا به عبارت محلی آن Hat Chao Ley دارای 2 کیلومتر خط ساحلی زیبا با شن های روان و سفید می باشد. این ساحل در غرب کولیپه استان Satun تایلند واقع شده و در نزدیکی مرزهای مالزی قرار گرفته است. این ساحل یک منطقه بی نظیر برای اسنورکلینگ و سرگرمیات زیر آبی به شمار می رود و مطمئن باشید در جهانی زیر آبی خط ساحلی Sunrise تایلند هر چیزی را که بخواهید به دست خواهید آورد. این ساحل نسبت به سایر سواحل تایلند مانند پاتایا، کم تراکم تر بوده و با گردشگر های کمتری روبرو است، ولی قطعا آرامشی که در این ساحل خواهید داشت در جاهای دیگر تجربه نخواهید کرد.

ساحل Palolem در گوا، هند

در 10 کیلومتری ساحل Agonda ، ساحل دیگری قرار گرفته است که Palolem نام دارد. البته باید گفت که ساحل Palolem بیش تر از ساحل قبلی مورد پسند گردشگر ها بوده و به همین علت نیز گرانتر می باشد. این ساحل در فاصله 2.5 کیلومتری شهر Chaudi در جنوب گوا قرار گرفته است و نسبت به سایر ساحل های این منطقه از وسعت بیشتری برخوردار است. این ساحل به علت قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی، غروب آفتاب های بسیار دلچسبی دارد.

ساحل Otres Beach در کامبوج

در قسمت جنوبی ساحل Occheuteal در کامبوج، ساحل Otres Beach قرار گرفته است که محلی بکر و بی نظیر برای استراحت می باشد. البته این ساحل امروزه مثل گذشته خلوت نیست ولی آب پاک و زلال آن هنوز هم برای گردشگران مجذوب کننده است. در این منطقه بیش از 30 ریزورت و استراحتگاه ساحلی برای گردشگران ساخته شده است که همیشه محبوب گردشگر های کامبوج می باشند.

ساحل Radhanagar در هند

غواصی و سرگرمی آبی در جزایر آندامان و مهم ترین آن ها یعنی جزیره Havelock یکی از کارهایی است که می توانید در سفرتان به کشور هند از آن لذت ببرید. در این جزایر نقاط زیادی برای غواصی وجود دارد و شما می توانید با غواصی در آن ها جهانی زیر دریا، حیوانات و مرجان های زیبای آندامان را نیز تجربه نمایید. از مراکز مهم غواصی این قسمت می توان به Dixon Pinnacle، South Pilot Reef، ِDungong Dungeon و Elephant Beach اشاره نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1931

به "سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید