مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویری جدید از رنگ نارنجی گوشی پیکسل 4 تا آینه هوشمند تعاملی

به گزارش ورزش من و تو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویری جدید از رنگ نارنجی گوشی پیکسل 4 تا آینه هوشمند تعاملی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

تصویری جدید از گوشی پیکسل 4 با رنگی متفاوت از رنگ هایی که تا کنون می شناختیم افشا شده است. این رنگ جدید نارنجی است و با توجه به شفافیت آن می تواند از رنگ های پرطرفدار این نسخه گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید این خبر خوبی برای بسیاری از افراد فعال در شبکه های اجتماعی است که همواره به دنبال بت قوی ترین تصاویر هستند. با یاری روشن کردن تصاویر، وضوح بیشتر خواهد بود و می توانید ویدئوهایی زیباتر را منتشر کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از ورزشکاران به دنبال استفاده حداکثری از امکانات ورزشی هوشمند هستند. گجت تحریک کننده عضلات PowerDot 2.0 به شما در بهبودی بعد از یک جلسه تمرین سخت یاری می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برای علاقه مندان به قهوه و نسکافه هیچ چیز به اندازه آماده شدن سریع یک فنجان قهوه بدون زحمت لذت بخش نیست. آرزویی که این روها به لطف دستگاه های هوشمند به سادگی قابل تحقق است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مهمترین ارکان ورزش ارزیابی وضعیت پیشرفت ورزشکاران است. درواقع این بسیار مهم است که ورزشکاران الگوهای ورزشی خود را شناخته و بدانند تا چه حد عقب گرد یا پیشرفت داشته اند و به نظر می رسد آینه تعاملی هوشمند وسیله ای مفید برای این کار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این اولین باری نیست که در خصوص گوشی آینده ویوو به نام V17 Pro می شنویم. ویدئوی تبلیغاتی و تصاویر فاش شده از این گوشی کافی بود تا بفهمیم با یک گوشی جذاب سر و کار داریم. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 336

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویری جدید از رنگ نارنجی گوشی پیکسل 4 تا آینه هوشمند تعاملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویری جدید از رنگ نارنجی گوشی پیکسل 4 تا آینه هوشمند تعاملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید