معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر می نماید

به گزارش ورزش من و تو، مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست فردا در سفری یک روزه به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی سفر می نماید.

معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علی اصغر مطهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد با بیان اینکه معصومه ابتکار فردا به این شهرستان سفر می نماید گفت: در این سفر تعدادی از پروژه های این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی توضیح داد: شروع به کار رسمی سامانه کنترل کارخانه سیمان بجنورد که به طور آزمایشی سال گذشته شروع به کارکرده بود ازجمله طرح های قابل افتتاح است.

مطهری اضافه نمود: افتتاح سیستم آنلاین واحدهای صنعتی مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین و سیستم آنلاین خروجی تصفیه خانه شهر بجنورد ازجمله پروژه هایی است که با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی اضافه نمود: شروع اجرای عملیات شبکه و تصفیه خانه روستاهای رویین، بک فولا و مایوان نیز از طرح های دیگری است که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست انجام می گردد.

مطهری اضافه نمود: نشست با مسئولان قضایی، حضور و سخنرانی در شورای اداری استان خراسان شمالی، نشست با حامیان محیط زیست نیز از جمله برنامه های دیگری است که در سفر یک روزه ابتکار به خراسان شمالی انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 692

به "معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید