ایران علاقه مند استفاده از تجربیات تایلند در توسعه گردشگری است، جاذبه های گردشگری ایران برای مردم جهان به خوبی معرفی نشده

به گزارش ورزش من و تو، رئیس سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه تایلند سالانه با 29 میلیون گردشگر در زمینه توریست پیروز بوده است گفت: ایران مایل است در بخش صنعت گردشگری از تجربیات خوب این کشور استفاده کند.

ایران علاقه مند استفاده از تجربیات تایلند در توسعه گردشگری است، جاذبه های گردشگری ایران برای مردم جهان به خوبی معرفی نشده

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مسعود سلطانی فر عصر امروز در حاشیه برگزاری نخستین اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تبریز با خانم کوبکارن واتانامارانگ کول دیدار کرد.

در این نشست، سلطانی فر با بیان اینکه تایلند سالانه با 29 میلیون گردشگر در زمینه توریست پیروز بوده است گفت: ایران مایل است در بخش صنعت گردشگری از تجربیات خوب این کشور استفاده کند.

وی اضافه نمود: البته ماهیت و اهداف گردشگران تایلند با کشور ما متفاوت است و ما کوشش می کنیم از تجربیات فرهنگی و طبیعی استفاده کنیم و از مزایای گردشگری محلی بهره مند شویم.

معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه شش تا هفت میلیون تایلندی، سفر خارجی دارند گفت: باید از دو طرف شرایطی فراهم گردد تا گردشگران تایلندی به این کشور مسافرت نمایند.

وی در ادامه گفت: بستر کشورهای ای.سی.دی، بستر بسیار مناسبی است و مطمئناً شروع خوبی برای با تعامل کشورها با یکدیگر خواهد بود.

سلطانی فر با بیان اینکه من تصور می کنم جاذبه های گردشگری ایران برای مردم جهان و تایلند معرفی نشده باشد اضافه نمود: به همین منظور گروهی از خبرنگاران رسانه های پرمخاطب تایلند برای آشنایی به ایران آمده و گزارشی در خصوص جاذبه های گردشگری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی تایلند در ایران کشور به ویژه در صنعت هتلداری حمایت و پشتیبانی می گردد، گفت: این دولت گام های خوبی در زمینه گردشگری خارجی برداشته که در این مورد مذاکرات جدی انجام شده است.

به گزارش خبرنگاران، سلطانی فر پس از این دیدار با وزیر گردشگری ترکیه نیز در هتل کایا لاله پارک تبریز دیدار و گفت وگو کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 514

به "ایران علاقه مند استفاده از تجربیات تایلند در توسعه گردشگری است، جاذبه های گردشگری ایران برای مردم جهان به خوبی معرفی نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران علاقه مند استفاده از تجربیات تایلند در توسعه گردشگری است، جاذبه های گردشگری ایران برای مردم جهان به خوبی معرفی نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید