احتمال اعلام رای دادگاه برای جودو ایران تا 2 هفته آینده

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، آرش میراسماعیلی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان جودو خراسان شمالی که در سالن لاله بجنورد برگزار گردید، اظهار کرد: کرونا فعالیت های جودو را مانند سایر رشته های ورزشی کاهش داد اما از این فرصت استفاده نموده و 12 خانه جودو در سراسر کشور راه اندازی کردیم.

احتمال اعلام رای دادگاه برای جودو ایران تا 2 هفته آینده

رئیس فدراسیون جودو از افتتاح آموزشگاه جودو در استادیوم شهید کبکانیان تهران در آینده ای نزدیک اطلاع داد و اضافه نمود: به علت ماهیت جودو، امکان فعالیت گسترده ورزشی در این رشته وجود نداشت لذا کلاس های آموزشی آنلاین برگزار کردیم.

وی اضافه نمود: هفته آینده نحوه برگزاری دادگاه بین المللی ورزش اعلام خواهد شد و هفته پس از آن شرایط پرونده جودو ایران در این دادگاه معین تکلیف می گردد و امید است که پرونده به سود ایران باشد.

میراسماعیلی در مورد حضور در رقابت های آسیایی پیش رو، گفت: اگرچه تا به امروز رایزنی ها و مذاکراتی هم با رئیس فدراسیون جهانی جودو داشته ایم؛ ولی حضور در این رقابت ها بستگی به رأی دادگاه دارد.

رئیس فدراسیون جودو در پایان گفت: محمدی بریمانلو از ورزشکاران مطرح خراسان شمالی است که سهمیه المپیک را هم اخذ کرد اما به علت تعلیق جودو پیروز به حضور در مسابقات نشد؛ لذا از این ورزشکار تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1738

به "احتمال اعلام رای دادگاه برای جودو ایران تا 2 هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اعلام رای دادگاه برای جودو ایران تا 2 هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید