مسافران لاکچری شمال هر شب چقدر پول هتل می دهند؟

به گزارش ورزش من و تو، از مجموع چهار میلیون مسافر نوروزی مقیم طی هفته اول سفرها حدود 27 هزار نفر در هتل های استان اسکان یافتند و بررسی قیمت این اماکن اقامتی نشان از رشد چندبرابری دارد.

مسافران لاکچری شمال هر شب چقدر پول هتل می دهند؟

بازار: برای رزرو هتل و اقامت در آن کافی است وارد پنل و سایت هتل شوید تا امکان رزو به صورت اینترنتی و سامانه ای فراهم شود و مراجعه به سایت هتل پارسیان خزر نشان می دهد، هزینه سه شب اقامت در هتل پارسیان خزر بیش از هشت میلیون و 187 هزار تومان آب می خورد و قرارگرفتن بین دریا و جنگل این هتل زیبا را در موقعیتی ویژه قرار داده است و نرخ بالای این هتل درحالی است که از امکاناتی نظیر اینترنت در لابی، استخر، بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی بی بهره است.

هتل لوکس پنج ستاره ونوس پلاس چالوس که در میان جنگل های بکر هیرکانی حوالی نمک آبرود چالوس واقع شده نیز به ازای هر سه شب اقامت برای مسافران نوروزی شش میلیون و 900 هزار تومان هزینه دارد و نرخ اعلام شده آن به صورت علی الحساب است و تمامی اتاق های دو تخته، سه تخته، دبلت، سوئیت، کانکت و سوئیت رویال آن تا انتها تعطیلات نوروزی رزو شده است. هتل چهارطبقه بام سبز مازندران که در فاصله 700 متری از سطح دریا واقع شده و قیمت پایه برای رزو هر اتاق به ازای هر شب یک میلیون و 870 هزار تومان است و سه شب اقامت در آن پنج میلیون و 610 هزار تومان خرج روی دست مسافر می گذارد.

نرخ های عجیب و غریب

نرخ اقامت سه شب در هتل بزرگ رامسر پنج میلیون و 235 هزار تومان بوده و از معدود هتل هایی بوده که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده است و قیمت هر شب اقامت یک میلیون و 745 هزار تومان است.

هتل چهارستاره سالارده ساری که در 12 کیلومتری جنوب ساری و جاده ساری - سمنان واقع شده به ازای هر شب اقامت یک میلیون و 253 هزار تومان قیمت دارد و نرخ سه شب ماندن در این هتل سه میلیون و 759 هزار تومان است.

نرخ یک شب اقامت در هتل نوید ساری یک میلیون و 290 هزار تومان و سه شب ماندن در آن سه میلیون و 870 هزار تومان است، این هتل زیبا دارای چشم انداز و زیبا بوده که برای استفاده از آن حدداقل باید سه شب اتاق را رزرو کرد. هتل چهارستاره نارنجستان نور نرخ هر شب اقامت در این مجموعه گردشگری را دو میلیون و 171 هزار تومان درج کرده است و سه شب اقامت در آن شش میلیون و 513 هزار تومان هزینه دارد.

هتل لوکس پنج ستاره ونوس پلاس چالوس که در میان جنگل های بکر هیرکانی حوالی نمک آبرود چالوس واقع شده نیز به ازای هر سه شب اقامت برای مسافران نوروزی شش میلیون و 900 هزار تومان هزینه دارد.

هتل آپارتمان کوثر رامسر که در نوار ساحلی دریای خزر در شهر عروس گردشگری ایران واقع شده هر شب اقامت در آن 837 هزار تومان و سه شب ماندن در این هتل زیبا دو میلیون و 511 هزار تومان آب می خورد. نرخ هر شب اقامت در هتل کوروش قدیم 900 هزار تومان، هتل کاخ امیران چالوس یک میلیون تومان، هتل ملک نوشهر 800 هزار تومان، هتل آپارتمان هالیدی رامسر یک میلوین و 920 هزار تومان، هتل سه ستاره اسکان رامسر 564 هزار تومان، هتل صحرا نوشهر 560 هزار تومان، هتل نارنج ساری 700 هزار تومان، هتل آپارتمان لیان رامسر یک میلیون و 300 هزار تومان، هتل مروارید محمودآباد دو میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2027

به "مسافران لاکچری شمال هر شب چقدر پول هتل می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران لاکچری شمال هر شب چقدر پول هتل می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید