مرتضی سپهوندی: قربانی شدیم!

به گزارش ورزش من و تو، مربی تیم ملی بوکس نوجوانان مدعی شد: در رقابت ها قهرمانی آسیا تیم ما را قربانی کردند.

مرتضی سپهوندی: قربانی شدیم!

مرتضی سپهوندی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در مورد نتایج تیم ملی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: بدترین تراژدی در این دوره رقم خورد و حق خوری ها به حدی زیاد بود که واقعاً کلافه شده بودیم؛ در بعضی مسابقات بوکسورهای ایرانی در سه راند به فزونی می رسیدند اما در کمال تعجب حریف را برنده اعلام می کردند.

وی با بیان اینکه به دنبال توجیه نتایج نیستم و فیلم مسابقات موجود است، افزود: اگر حق خوری نمی شد بدون اغراق می گویم حداقل 7 برنز کسب می کردیم اما متأسفانه چینش داوری و تبانی بعضی کشورها باعث شد بوکسورهای ایرانی به حق خودشان نرسند.

سپهوندی با بیان اینکه مسئولان این مسابقات طبق برنامه جلو رفتند، توضیح داد: بزرگ ترین قربانی رقابت ها ایران و هند بودند؛ ما را از گردونه حذف و هند به عنوان پدیده این پیکارها که حقشان قهرمانی بود را سوم کردند.

این مربی لرستانی تأکید کرد: تیم نوجوانان ایران آماده ترین تیمی بوده که در تمام رده های سنی کشورمان دیده ام، از لحاظ فنی و آمادگی بدنی خیلی خوب بودند اما متأسفانه قربانی شدند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ 9 بوکسور ایرانی تا پای مدال برنز رفتند، ادامه داد: کم تجربگی به علت حضور نداشتن در رقابت های بین المللی نیز تأثیرگذار بود.

سپهوندی با بیان اینکه پیش از اعزام گفته بودم که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و ما را قربانی نکنند حداقل 6 مدال کسب می کنیم، اضافه نمود: نداشتن کرسی در فدراسیون بین المللی بوکس خیلی به کشور لطمه وارد نموده و در واقع قربانی سیاسی بازی و تبانی بعضی کشورهای صاحب کرسی می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 505

به "مرتضی سپهوندی: قربانی شدیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی سپهوندی: قربانی شدیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید