محدودیت های ورود به روسیه برای اتباع ترکیه، انگلیس و تانزانیا لغو شد

به گزارش ورزش من و تو، نخست وزیر روسیه از لغو محدودیت های مربوط به شیوع کرونا برای ورود به خاک این کشور برای اتباع انگلستان، ترکیه و تانزانیا اطلاع داد و فهرست این کشورها ممکن است در آینده افزایش پیدا کند.

محدودیت های ورود به روسیه برای اتباع ترکیه، انگلیس و تانزانیا لغو شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه اظهار داشت که محدودیت های ورود به خاک فدراسیون روسیه که پیش از این به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا اعمال شده بود، از این پس برای شهروندان سه کشور: انگلستان، ترکیه و تانزانیا برداشته می گردد.

دستور نخست وزیر روسیه در این رابطه در وب سایت رسمی دولت منتشر شده است. براساس این سند، صدور ویزا ورود و صدور دعوتنامه برای شهروندان این کشورها از سر گرفته می گردد.

رئیس کابینه وزرای روسیه در اوایل روز آدینه نیز از از سرگیری مجدد پروازهای بین المللی در روسیه از اول ماه آگوست (11 مرداد ماه) اطلاع داد. این پروازها فقط از فرودگاه های منطقه مسکو، سن پترزبورگ و راستوف-نا-دون انجام خواهند شد.

تاتیانا گالیکووا معاون نخست وزیر روسیه نیز یادآور شد که از اول ماه آگوست، شهروندان روس قادر خواهند بود به تعدادی از شهرهای ترکیه، انگلیس و تانزانیا سفر نمایند. به گفته وی، این احتمال وجود دارد که از تاریخ 10 آگوست (20 مرداد ماه) این فهرست گسترش یابد.

در همین رابطه، سفارت انگلیس در مسکو با تایید از سر گیری پروازها از روسیه به لندن و بلعکس، اضافه کرد: اتباع روسی که وارد خاک انگلستان می شوند، بر اساس مقررات مربوط به ممانعت از گسترش ویروس کرونا، باید 14 روز را در قرنطینه بسر ببرند.

در عین حال، آنا پاپووا رئیس سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز هشدار داد که از سرگیری پروازها بین روسیه و بعضی کشورها، به معنای ظهور خطرات جدید مربوط به واردات بیماری کووید-19 از خارج از کشور خواهد بود و لازم است که اقدامات احتیاطی در این زمینه بطور دقیق رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1087

به "محدودیت های ورود به روسیه برای اتباع ترکیه، انگلیس و تانزانیا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ورود به روسیه برای اتباع ترکیه، انگلیس و تانزانیا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید