لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید

به گزارش ورزش من و تو، شاگردان وینچنزو مونتلا در هفته سوم سری A ایتالیا شکست سنگینی را برابر آبی های شهر رم تجربه کردند.

لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید

با ما همراه باشید و با ارزانترین تور ایتالیا لحظه آخری از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در هفته سوم از رقابت های سری A ایتالیا، از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) لاتزیو در استادیوم المپیکوی شهر رم پذیرای میلان بود. این بازی که ابتدا قرار بود از ساعت 17:30 شروع گردد به علت شرایط نامساعد جوی و بارندگی شدید با یک ساعت تأخیر برگزار گردید و در نهایت با شکست 4 بر یک میلان به انتها رسید.

چیرو ایموبیله در دقایق 38 (پنالتی)، 42 و 48 برای لاتزیو هت تریک کرد و لوئیس آلبرتو در دقیقه 58 گل چهارم این تیم را به ثمر رساند. تنها گل روسونری را هم ریکاردو مونتولیوو در دقیقه 56 به ثمر رساند. در دقیقه 90 این بازی مارکو پارولو از لاتزیو از زمین بازی اخراج شد.

لاتزیو با این برد 7 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. شاگردان وینچنزو مونتلا هم 6 امتیازی باقی ماندند و در مکان ششم جدول هستند.

پرونده هفته سوم این رقابت ها، امشب با انجام دو ملاقات بسته می گردد که بر این اساس از ساعت 20:30 بِنِوِنتو از تورینو میزبانی می نماید و از ساعت 23:15 بولونیا در ملاقاتی خانگی به مصاف ناپولی می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 761

به "لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید