اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های ایتالیا

به گزارش ورزش من و تو، اطلاعات پرواز برای سفر به شهر های ایتالیا را در این مطلب بخوانید

اگر مقصد مورد نظر شما برای سفر به اروپا کشور ایتالیا باشد ،باید به شما بگوییم که قرار است از شهر ها و جاذبه های فراوانی دیدن کنید. ایتالیا از آن دسته کشور هایی است که سفر به آن می تواند به جرات یکی از جالب ترین و جذاب ترین سفر های عمر شما باشد. در این مطلب سعی داریم تا شما را با اطلاعات پروازی سفر به شهرهای ایتالیا آشنا سازیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

اطلاعات پرواز تهران به شهرهای ایتالیا

برای پرواز به سمت کشور ایتالیا می توانید از خدمات پروازی دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و آلیتالیا استفاده نمایید. پرواز هها در دو شهر رم و ایتالیا به زمین می نشیند.

اطلاعات پرواز تهران به شهرهای ایتالیا با شرکت هواپیمایی ایران ایر

روزهایی که شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد ایتالیا پرواز می نماید، روزهای چهارشنبه هر هفته به مقصد شهر رم است. این پرواز در فرودگاه اف.سی. او به زمین می نشیند. ساعت پرواز به وقت ایران، 15:50 دقیقه است. مدت زمان پرواز از تهران تا رم، 5 ساعت و 15 دقیقه است. فاصله از تهران تا رم نیز، 2127 مایل و یا به عبارتی، 3424 کیلومتر است. شهر دیگری که پرواز به مقصد ایتالیا در آن می نشیند، میلان است که با خرید پرواز ایران ایر امکانپذیر است. این پرواز در روز های سه شنبه و آدینه، ساعت 9:20 دقیقه صبح به وقت محلی تهران از تهران به مقصد ایتالیا پرواز می نمایند. پرواز تهران در فرودگاه بین المللی مالپسنا به زمین می نشیند. مدت زمان پرواز از تهران تا میلان، 5 ساعت و 40 دقیقه است.

اطلاعات پرواز تهران به شهرهای ایتالیا با شرکت هواپیمایی آلیتالیا

روزهایی که شرکت هواپیمایی آلیتالیا از تهران به مقصد رم پرواز دارد نیز عبارت است از: شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه. ساعت پرواز تمامی این ساعت پرواز با شرکت هواپیمایی آلیتالیا، ساعت 4:20 دقیقه صبح به وقت ایران است. فاصله از تهران تا رم نیز، 2283 مایل و یا به عبارتی، 3674 کیلومتر است.

خوانندگان گرامی توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات مندرج در این قسمت، طبق اطلاعات موثق در تاریخ 5 اسفند سال 1396 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خبرنگاران مراجعه فرمایید.

سفر به شهر های ایتالیا

برای سفر به شهر های ایتالیا می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور ایتالیا برای سفر به شهر های مختلف این کشور زیبا ودیدنی اقدام کنید. در سفر با تور ایتالیا می توانید از تمام مناطق قدیمی شهر های ایتالیا در یک روز دیدن کنید. به بهترین وجذاب ترین مناطق ایتالیا و شهر های آن بروید و به بهترین رستوران های شهر های این کشور سر بزنید. در بهترین هتل های میلان، رم، ونیز،… اقامت کنید و بهترین اوقات سفر را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 617

به "اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید