طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل به تأیید نهایی رسید

به گزارش ورزش من و تو، مدیرکل حفظ و احیای معاونت میراث فرهنگی کشور در نشست مشترک اعضای شورای فنی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و اداره کل میراث فرهنگی اصفهان از تصویب لزوم اجرای طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل اطلاع داد.

طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل به تأیید نهایی رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان؛ این نشست امروز چهارشنبه 21 شهریور 97 با حضور سید هادی احمدی مدیر کل حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان برگزار گردید.

پیش از برگزاری نشست، شرکت کنندگان از طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل و همچنین طرح احیای چهارباغ عباسی بازدید کردند.

در خاتمه این نشست سید هادی احمدی مدیر کل حفظ و احیاء معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از ارائه نظرات اعضای شورای فنی به ویژه پیشکسوتان میراث فرهنگی، گفت: اعضای شورای فنی ضمن تأیید لزوم ایمن سازی سی و سه پل و تأکید بر سه شاخصه برگشت پذیر بودن، زیبا بودن و اجرای بی نقص عنوان کردند که در صورت لزوم و تأیید اعضای شورای فنی می توان طرح اصلی ایمن سازی پل را به وسیله فراخوان عمومی و اجرای یک مسابقه علمی با نظر تمامی صاحبنظران ادامه داد.

در نشست مذکور فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: کوشش شده تا طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل در راستای برطرف خطر عبور عابران با رعایت اصل قابل برگشت بودن و رعایت اصل حداقل تأثیر منظری اجرا گردد.

او تأکید کرد: با توجه به اجتماع نظر کارشناسان ارشد، موضع اصلی سازمان میراث فرهنگی، کوشش در جهت برطرف خطر از عابرین بوده و به صورت پیاده رو طراحی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 271

به "طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل به تأیید نهایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح موقت ایمن سازی سی و سه پل به تأیید نهایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید