شب و روز به المپیک فکر می کنم، گام به گام به هدفم نزدیکتر می شوم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد یکی از شلوغ ترین اوزان برای مدعیان رسیدن به دوبنده تیم ملی است. مدعیانی که هر کدام با تکیه بر داشته های فنی و توان جسمی خود سعی دارند تا آخرین لحظه برای رسیدن به المپیک بجنگند و نماینده ایران در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان باشند.

شب و روز به المپیک فکر می کنم، گام به گام به هدفم نزدیکتر می شوم

در این راستا باید به محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی، مجتبی گلیج و علی شعبانی، اردونشینان وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد که به تازگی چهارمین مرحله تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشتند. در بین این مدعیان می توان به علی شعبانی یکی از مدعیان جوان تیم ملی اشاره کرد که امید زیادی به حضور در المپیک دارد و به گفته خودش شب و روز به چیزی جز المپیک فکر نمی کند.

علی شعبانی در انتها چهارمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: پس از تعطیلی مسابقات و اردوهای تیم ملی در سال جاری که به دلیل شیوع کرونا در کشور صورت گرفت، خوشبختانه با همت فدراسیون کشتی وارد اردوهای تیم ملی شدیم و تا به امروز نیز 4 مرحله تمرینات را پشت سر گذاشتیم.

شعبانی اضافه کرد: شرایط اردونشینان در این مدت خوب و امیدوارکننده بود و مطمئناً بچه ها تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک به آمادگی ایده آل و مورد نظر خود خواهند رسید.

وی ادامه داد: من هم به عنوان یکی از مدعیان رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک از هیچ تلاش و تمرینی در اردو دریغ نمی کنم، چراکه معتقدم در نهایت کسی به المپیک می رسد که در وزن خود بهترین باشد. البته هنوز راه طولانی و سختی تا رسیدن به این هدف پیش رو ماست و ابتدا باید سه سهمیه باقیمانده از جمله سهمیه وزن 97 کیلوگرم را برای المپیک کسب کنیم.

شعبانی در انتها خاطر نشان کرد: خوشبختانه فعلاً همه چیز طبق برنامه و اهدافم پیش می رود. من پس از موفقیت در رقابتهای انتخابی توانستم تمرینات خوبی در اردو داشته باشم و حالا منتظرم تا با نظر کادر فنی به میادین پیش رو اعزام شوم. مسابقات گزینشی المپیک و سپس قهرمانی آسیا را در پیش داریم که آماده ام با تمام توان با صلاحدید کادر فنی در هر کدام از مسابقات به میدان بروم.

به گزارش خبرنگاران، چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان طی روزهای 18 تا 28 بهمن ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

رقابت های کشتی گزینشی قاره آسیا 20 تا 22 فروردین سال 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا روزهای 23 تا 28 فروردین سال 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1451

به "شب و روز به المپیک فکر می کنم، گام به گام به هدفم نزدیکتر می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب و روز به المپیک فکر می کنم، گام به گام به هدفم نزدیکتر می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید