رکورد تاریخی Free Fire؛ یک میلیارد دانلود در گوگل پلی

به گزارش ورزش من و تو، بر اساس جدیدترین گزارش ها، تعداد دانلودهای بازی فری فایر که یک بتل رویال است و به وسیله استودیوی Garena (گارنا) ساخته شده در فروشگاه گوگل پلی از مرز یک میلیارد گذشته. قابل توجه است که تا به حال تنها دو بازی دیگر به این رکورد دست پیدا نموده بودند و فری فایر پیروز شده نام خود را به اسم سومین بازی این فهرست ثبت کند.

رکورد تاریخی Free Fire؛ یک میلیارد دانلود در گوگل پلی

این روزها بازی بتل رویال استودیوی سنگاپوری گارنا حسابی می تازد و با وجود این که غول های بزرگی مانند فورتنایت و پابجی در این حوزه فعالیت می نمایند، توانسته خود را جا بیاندازد و حتی گاهی از آن ها جلو بزند. جدیدترین رکورد این بازی هم در رسیدن به یک میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی است.

یک میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی عددی بسیار بزرگ است. تا پیش از این، تنها بازی های Candy Crush و Subway Surfers به این رکورد دست پیدا نموده بودند و حالا فری فایر هم با دست یابی به این موفقیت نام خود را به اسم یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی ثبت نموده. این عدد تنها مربوط به تعداد دانلود های نسخه اندرویدی این بازی است و یقینا تعداد قابل توجهی از بازیکنان پلتفرم iOS هم این بازی را دانلود نموده اند.

به مناسبت این موفقیت بزرگ، سازندگان این بازی اعلام نموده اند که در ماه میلادی بعدی (ماه آگوست) یک رویداد ویژه درون این بازی برگزار خواهد شد. این رویداد هم زمان با این که به جهت یک میلیاردی شدن بازی فری فایر برگزار می گردد، چهار سالگی این بازی را جشن می گیرد.

بازی فری فایر اعداد و ارقام بزرگی را به یدک می کشد. چند وقت پیش تعداد بازیکنان فعال روزانه این بازی از مرز صد میلیون نفر گذشتند و از سمت دیگر، سازندگان این بازی اعلام نموده اند که عایدی بازی فری فایر در دو سال اول عرضه آن به یک میلیارد دلار رسیده بود. با وجود این که بیشتر بازیکنان این بازی هندی هستند، بازیکنان زیادی از سر تا سر دنیا به تجربه فری فایر مشغول هستند. برای مثال مدتی پیش اعلام شد که سود این بازی از بازیکنان آمریکایی در سه ماهه اول 2021 بیشتر از صد میلیون دلار بوده.

سازندگان بازی فری فایر هم چپ و راست رویدادهای مختلف در این بازی برگزار می نمایند تا بازیکنان بیشتری جذب شوند. رویدادهای بزرگی که در یکی از آن ها حتی کریستیانو رونالدو هم وارد بازی شد. در کنار رویدادهای تبلیغاتی، مسابقات مختلفی هم برای این بازی برگزار می شوند و علاوه بر تعداد شرکت نمایندگان بالا، تماشاچی های پرتعدادی هم دارند.

بازی فری فایر را می توانید همین حالا به طور رایگان برای پلتفرم ها اندروید و iOS دانلود کنید. چهار سال از عرضه این بازی می گذرد و سازندگان این بازی در این مدت به رکوردهای زیادی دست پیدا نموده اند. البته سازندگان بازی پابجی به تازگی یک نسخه اختصاصی کشور هند که بیشتر مخاطبان بازی فری فایر در آن ساکن هستند عرضه نموده اند. باید ببینیم آیا بازی پابجی اختصاصی هند به سلطنت فری فایر انتها می دهد یا خیر.

منبع: PocketGamer.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1688

به "رکورد تاریخی Free Fire؛ یک میلیارد دانلود در گوگل پلی" امتیاز دهید

3 کاربر به "رکورد تاریخی Free Fire؛ یک میلیارد دانلود در گوگل پلی" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد تاریخی Free Fire؛ یک میلیارد دانلود در گوگل پلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید