تور ارزان هند: معرفی کامل برترین مراکز خرید جیپور

به گزارش ورزش من و تو، جیپور، شهر صورتی هندی ها به خاطر ساختمان های قدیمی زیبا و فرهنگی غنیی که دارد شناخته می گردد و همین جاذبه ها باعث شده تبدیل به یکی از بهترین مقاصد سفر در هند گردد. علاوه بر جاذبه های تاریخی، این شهر مرکز مد بوده و برای خرید بسیار مناسب است. از بهترین و شناخته شده ترین برندهای دنیا گرفته تا بازارهای خیابانی پر هیاهو، هر چه بخواهید این جا پیدا می کنید. از قلم نیاندازید که برای خرید در جیپور باید مهارت چانه زنی بالایی داشته باشید تا با قیمت مناسب خرید کنید. معروف ترین اجناس و مغازه های شهر موزه فروشگاه ها، پارچه، لوازم هنری، صنایع دستی و محصولات طبیعی هستند.

تور ارزان هند: معرفی کامل برترین مراکز خرید جیپور

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

بنابر این اگر قصد خرید در شهر صورتی هند را دارید با خبرنگاران همراه شوید تا برترین مراکز خرید جیپور را به شما معرفی کنیم و بگوییم که هر یک از بازارهای جیپور برای خرید چه محصولی مناسب تر هستند.

بازار جوهری جیپور، مرکز خرید انواع بدلیجات

هندی ها عاشق طلا، جواهر و انواع بدلیجات هستند. این بازار بی انتهای جیپور بخاطر لوازم منزل، پوشاک، صنایع دستی، جواهرات سنتی و لوازم تزییتی مشهور است. اگر قصد لباس های سنتی هندی از جمله ساری یا بندانی (bandhani) نوعی روسری سنتی را داشته باشید هم جوهری مکان خوبی است. موجاری (نوعی پاپوش سنتی در شمال هند و پاکستان)، عطرهای سنتی و سایر لباس های محلی هند نیز در بازار یافت می شوند.

بستنی قفلی هم یکی از محصولات خوشمزه هند است که امتحان کردنش در حین گردش در بازارهای جیپور حسابی حال و هوایتان را عوض می نماید (برای آشنایی با سایر غذاهای محلی هندی پیشنهاد می کنیم که نگاهی به مطلب خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای هندی در مجله بیاندازید). ضمناً حواستان را جمع کنید که بیش از حد لوازم غیر ضروری نخرید.

  • برترین محصولات: جواهر، الماس، صنایع دستی، لوازم منزل و محصولات هنری
  • ساعت کاری: 10:00 صبح تا 11:00 شب هر روز
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: (Chandpole Metro Station در 5 کیلومتری)
  • وبسایت:
  • آدرس: Queens Road or Johari Bazar Rd, Ramganj Bazar, Chuwapimpara Jaipur, 302021

بازار تبتی، برترین مرکز خرید جیپور برای غذاهای خیابانی

بازار تبتی همان طور که از نامش پیداست مرکز خریدی برای انواع لباس های گرم تبتی است و اغلب اجناس آن بسیار ارزان هستند. هر سال با فرا رسیدن آبان ماه و سرد شدن هوا بازار برپا می شوند و تا اواسط دی ماه ادامه دارد. علاوه بر لباس های گرم می توانید انواع صنایع دستی تبتی را هم اینجا بخرید. مسافران جیپور که در پی خریدی مالی هستند در گوشه گوشه بازار مشغول خرید هستند. اگر در این زمان به جیپور سفر کردید و قدرت چانه زنی خوبی هم دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما سری به این مورد از برترین مراکز خرید جیپور بزنید.

  • برترین محصولات: مومو (نوعی خوراکی مخصوص جنوب شرقی آسیا)، انواع ترشی، ژاکت، لباس های بافتنی، نخ و دستبندهای بافتنی
  • ساعت کاری: 9:00 صبح تا 9:00 شب هر روز
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: (Chandpole Metro Station در 2 کیلومتری)
  • آدرس: Kanwar Nagar, Jaipur, 302002

النگوهای رنگی در بازار تریپولیا

دور از هیاهو و شلوغی های خیابان های جیپور در بازار تریپولیا می توانید با آرامش و سر فرصت درباره فرهنگ راجستان بدانید. این بازار سنتی به علت داشتن لباس های سنتی، لباس های گلدوزی شده زنانه، فرش های شگفت انگیز با طرح های منحصر به فرد و محصولات ساخته شده از برنج و آهن در بین گردشگران مشهور است. جواهرات پرزرق و برق دار راجستانی و سنگ های قیمتی نادر بعضی دیگر از محصولات آن هستند که وسوسه خرید را حسابی بیدار می نمایند. در آخر هم بسراغ غذاهای محلی راجستانی بروید و با طعم و مزه های تازه آشنا شوید.

  • برترین محصولات: انواع النگو و جواهر، سازه های برنجی و آهنی، پارچه، مبلمان، فرش و قالیچه
  • ساعت کاری: 10:00 صبح تا 11:00 شب هر روز به جز یکشنبه ها
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: (Chandpole Metro Station در 3 کیلومتری)
  • آدرس: Tripolia Bazar, Kanwar Nagar, Jaipur

بازار نهرو، محل خرید کفش های رنگارنگ در جیپور

اگرچه انواع لباس های زیبا و پارچه های جورواجور در بازار نهرو فروخته می گردد اما مهم ترین کالای آن کفشی های سنتی (جوتی) هستند، که مختص همین شهر است و مانند سایر لباس های هندی رنگ های بسیار شاد و متنوعی دارد. خرید آن ها بسیار وسوسه نماینده است، مراقب باشید بیش از حد خرید نکنید و قبل از خرید حسابی چانه بزنید.

برترین محصولات: کفش های سنتی مهم ترین محصول بازار هستند

ساعت کاری: 10:30 صبح تا 7:30 شب هر روز

نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس: Hathoj Bus Stop

آدرس: Film Colony, Modikhana, Jhotwara, Jaipur

بازار چاندپوله، برترین مرکز خرید جیپور

Chandpole Bazaar یک بازار محلی معروف در جیپور است که در آن خریداران برای خرید اقلام سنتی، صنایع دستی مرمری و چوبی، صنایع دستی، وسایل دکوری منزل و سایر موارد آن را انتخاب می نمایند. پاپوش های بی نظیر و توربان هایی که در این بازار به فروش می رسند بعضی از پرطرفدارترین ها هستند. بازار چاندپوله با فضای مجذوب کننده و دلنشینش دریچه ای از فرهنگ و میراث غنی جیپور را برویتان می گشاید. بعلاوه می توانید انواع غذاهای محلی را امتحان کنید. ایستگاه مترو Chandpole نزدیکترین ایستگاه مترو و ساده ترین راه برای رسیدن به بازار است.

  • برترین محصولات: انواع لوازم تزیینی، پارچه های رنگارنگ، جواهرات و سازه های مرمرین
  • ساعت کاری: 11:00 صبح تا 11:00 شب هر روز
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: (Chandpole Metro Station در 1.5 کیلومتری)
  • آدرس: Chandpole Bazar, Jaipur, 302001

اگر از بازارهای خیابانی خسته شده اید یا حوصله شلوغی های آن را ندارید می توانید به سراغ مراکز خرید جیپور که در ساختمان های لوکس و مدرن امروز قرار دارند سریع بزنید و تجربه خرید کردن در آن ها را هم بدست آورید. در ادامه چند مورد از برترین هایشان را به شما معرفی می کنیم.

در صورتی که برنامه سفرتان به شهر جیپور قطعی شده یا می خواهید اطلاعات کاملی درباره موقعیت جغرافیایی، پیشینه، دانستنی های ضروری، شرایط آب و هوا، برترین زمان سفر، هزینه های اقامت و خورد و خوراک و حمل و نقل، انواع غذاها، جاذبه های گردشگری، فستیوال ها و بایدها و نبایدها کسب کنید، نگاهی به مطلب راهنمای سفر به جیپور بیاندازید.

مرکز خرید مدرن MGF متروپولیتن مال

MGF متروپولیتن مرکز خریدی درجه یک است که انواع مختلف فروشگاه های بزرگ هندی و بین المللی را در زیر یک سقف جا می دهد. در این مرکز علاوه بر اینکه برترین مارک ها حضور دارند بلکه رستوران های خوب آن هم حسابی اشتها برانگیزند. اتاق کنفرانس مجموعه نیز آماده برگزاری جلسات کاری داخل مرکز خرید است و البته که فکر کوچکترها را هم نموده اند و محلی را به نگهداری از آنان اختصاص داده اند.

معروف ترین برند های مرکز خرید بوسینی، بیبا، بگیت، لی، لیوایز، لایف استایل، یونایتد کالرز آف بنتون، ریموند و تانترا هستند. برای خوردن غذا هم رستوران های CCD، Yangse، Flavors، Dakshin، Khwaja Chowk، Sunday Kebabi و Dastarkhwan-e-Awadh Belgian Fries برترین ها هستند.

  • ساعت کاری: 11:00 صبح تا 10:00 شب هر روز
  • آدرس: 22 Godam Cir, Durgadas Colony, C Scheme, Lalkothi, Jaipur, Rajasthan 302001, India

خرید با تخفیف در مرکز خرید پینک اسکوئر

مقصد خرید نهایی برای کسانی که عاشق کالاهای مارک دار هستند و البته همواره کم ترین قیمت ها را هم می خواهند. Pink Square Mall یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید جیپور در میان عاشقان خرید است. برترین مارک های بین المللی را داخلش پیدا خواهید کرد. به جز برندهای مشهور و مغازه های بین المللی هواداران خریدهای بسیار ارزان و خیابانی نیز این جا سرشان گرم می گردد. بجز خرید فود کرت پاساژ هم گزینه خوبی برای خوردن غذا است و البته اگر مایل باشید سری هم به مجموع سینمایی INOX بزنید.

معروف ترین برند های مرکز خرید لی، مام اند می، سلیو، پارک اونیو، بازار بزرگ، بورلی هیلز پولو، نومرو اونو، پوما و پپه هستند. برای خوردن غذا هم رستوران های OTR 16، Dominos، CCD، American Grill، Dakshin، Chinese X Press، Four Friends Grill & Curries و Tamboora برترین ها هستند.

  • ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب هر روز
  • آدرس: Plot No. 1/2, Govind Marg, Saket Colony, Adarsh Nagar, Jaipur, Rajasthan 302004, India
  • شماره تماس: +91 141 419 2804

خرید لوازم الکترونیکی در سیتی مال

چه اخل خرید باشید، چه مهمانی و چه دنبال امتحان کردن طعم ها و غذاهای لذیذ تازه سیتی مال انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. در ورودی مجموعه فواره های زیبایی قرار گرفته که ابهت و شکوه ساختمان را چند برابر نموده است. اگر در پی خرید لوازم الکترونیکی هستید پیشنهاد می کنیم که حتما سری به این مورد از مراکز خرید جیپور بزنید.

معروف ترین برند های مرکز خرید ال جی، سامسونگ، فیلیپس و سونی هستند. برای خوردن غذا هم رستوران های Melting Moments و Rock N Roll برترین ها هستند.

  • ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب هر روز
  • آدرس: Ashok Marg, C-Scheme, C Scheme, Ashok Nagar, Jaipur, Rajasthan 302001, India
  • شماره تماس: +91 70176 04121

بازار تجارت جهانی، برترین تجربه خرید در قلب جیپور

علی رغم اینکه (World Trade Park Mall) اخیراً به فهرست مراکز خرید در جیپور اضافه شده، به یکی از محبوب ترین ها در میان افراد محلی و گردشگران تبدیل شده است. این مرکز تجربه خرید ارزان را در قلب شهر ارائه می دهد. اگر بخواهید محصولات چرمی ، کیف ، پوشاک (هندی یا غربی) یا وسایل الکترونیکی بخرید، همه آنها را در اینجا پیدا خواهید کرد. این مرکز بعلاوه دارای یک فضای اداری تجاری، مرکزی برای مراقبت از بچه ها، پارکینگ هوشمند و دستگاه های خودپرداز (یکی در هر طبقه) است.

معروف ترین برند های مرکز خرید سلیو، زارا، سلیو، دا میلانو، کالوین کلین، شاپرز استاپ، مارکز اند اسپنسر، پرومد و آلدو هستند. برای خوردن غذا هم رستوران هایKFC ، Pizza Huts، Yo China، Kathi Junction، Keventers و Dominos برترین ها هستند.

  • ساعت کاری: 11:00 صبح تا 10:00 شب هر روز
  • آدرس: Jawahar Lal Nehru Marg, D-Block, Malviya Nagar, Jaipur, Rajasthan 302017, India
  • شماره تماس: +91 141 272 8044

چنانچه نمی دانید برترین سوغاتی های هند چه چیزهایی هستند و در سفرتان به این کشور باید چه اجناسی را بخرید، باید بگوییم که انواع چای، جواهرات، النگوهای رنگی، ادویه هایی که بیشترشان آتشین هستند، صنایع دستی، لباس های سنتی مخصوصا ساری، خوراکی های محلی و انواع پاپوش ها محبوب ترین هایشان هستند. که برای اطلاعات کامل می توانید مطلب مربوط به آن را در مجله بخوانید.

در این مطلب بعضی از برترین بازارهای جیپور را معرفی کردیم که شامل بازارهای خیابانی شلوغ و مراکز خرید مدرن و امروزی شهر می شد. مهم ترین محصولاتی که در آن ها فروخته می شوند بدلیجات، انواع پارچه و صنایع دستی هستند. هنگام خرید این اجناس چانه زدن را از قلم نیاندازید. اگر قصد سفر به هند را دارید، خبرنگاران تور هند را برایتان در نظر گرفته که سفر به شهرهای دهلی، آگرا و جیپور در برنامه آن است و بیشتر مواقع شامل گشت شهری هم می گردد. در صورتی که تجربه سفر به شهرهای مختلف هند را دارید در ادامه آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور ارزان هند: معرفی کامل برترین مراکز خرید جیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: معرفی کامل برترین مراکز خرید جیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید