رویای محسن هاشمی

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران آنلاین:رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رؤیای من تحقق واگن های موردنیاز مترو است.

رویای محسن هاشمی

به گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی پیش از شروع جلسه یکشنبه 21 مهر شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اظهار کرد: شورای شهر تهران در حال آنالیز اسناد پیوست برنامه سوم شهر تهران است که امیدواریم روز سه شنبه در صحن مطرح گردد.

او شرح داد: دو ماهی است که اسناد پیوست برنامه سوم به کمیسیون ها ارسال شده و نظرات کارشناسی احصاء شده است و اسناد مرتبط با کمیسیون های برنامه و بودجه، سلامت، محیط زیست و حمل و نقل و عمران در کمیسیون تلفیق مطرح و اسناد مرتبط با دو مبحث فرهنگی و اجتماعی در کمیسیون تلفیق مورد آنالیز نهاده شد.

هاشمی تاکید نمود: تعیین شاخص برای موضوعات فرهنگی اجتماعی سخت است و در برنامه دوم توسعه نیز شاخص های این مباحث تعیین نشده بود که خوشبختانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شاخص هایی را عنوان نمود و قرار است صحبت های نهایی روز سه شنبه پیش از شروع صحن شورا در کمیسیون تلفیق مطرح و سپس این اسناد در صحن مطرح گردد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این که گزارش هیئت اعزامی شورا به کربلا و نجف نیز در جلسه هم اندیشی مورد آنالیز نهاده شد، عنوان نمود: قرار بود بنده به عنوان رئیس شورا به این سفر بروم اما چون پیش از این من این سفر را انجام داده و آقای امینی نیز ابراز علاقه مندی نموده بود که به این سفر برود، قرار شد من و آقای امینی با هم به کربلا برویم که مورد مخالفت هیئت رئیسه نهاده شد و اعلام شد نمی گردد هم رئیس و هم نائب رئیس در سفر باشند.

او اضافه نمود: نایب رئیس شورا بازدیدهایی از موکب های شهرداری در نجف و کربلا انجام داده و دیدارهایی نیز در کوفه و نجف داشته اند و قرار است گزارشی در صحن شورا داده گردد.

رئیس شورای شهر با اشاره به این که در جلسه امروز هم اندیشی به موضوع سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز پرداخته شد، اضافه نمود: همان طور که می دانید اوحدی از ریاست این سازمان کناره گرفته و اعضای شورا معتقد بودند نظرات آنها در جلسه هیئت امنا به خوبی منتقل نشده که من از خودم دفاع نموده و اعلام کردم نظرات به خوبی منتقل شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد وضعیت مترو و اعتراضات روز گذشته کارکنان مترو گفت: امیدوارم در این خصوص از من نظر نخواهید، گزارش این موضوع به من رسیده است اما در مورد آن اتفاقات صحبت نمی کنم.

هاشمی با بیان این که دخالت من در مسائل مترو باعث سوءمدیریت می گردد، اضافه نمود: در این مدت کوشش کردم چه مثبت و چه منفی در مورد مترو اظهارنظری نکنم اما این رؤیا را دارم تی بی ام هایی که در حال حاضر فعالیت نمی نمایند، فعال شوند و تجهیزات برای ساخت واگن به کارخانه واگن سازی منتقل گردد. رؤیای من تحقق واگن های موردنیاز مترو است.

او در پاسخ به پرسش دیگری در مورد این که هزینه حفر یک متر تونل چقدر است، گفت: در زمان ما 10 میلیارد تومان بود، اما به نظر می آید در حال حاضر 40 تا 70 میلیارد تومان است.

به گفته هاشمی، یکی از دستگاه های تی بی ام ما از تهران خارج شده که دستگاه غیرفعال است و یک دستگاه نیز در شهرری در حال حفر تونل است، بنابراین آن اظهارنظری که گفته می شد ما یک متر تونل حفر ننموده ایم درست نیست و ما در شهرری تونل حفر نموده ایم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 473

به "رویای محسن هاشمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای محسن هاشمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید