تور دهلی: رستوران های آگرا؛ هند: از داساپراکاش تا مومو

به گزارش ورزش من و تو، آگرا، از شهرهای بزرگ هند، هرساله میزبان مسافران بسیاری است و نکته مهم برای هر مسافر مکانی مناسب برای صرف غذا است. برای آشنایی با رستوران های آگرا با خبرنگاران همراه باشید.

تور دهلی: رستوران های آگرا؛ هند: از داساپراکاش تا مومو

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

زمانی که به آگرا فکر می کنید معمولا اولین تصویری که به فکر شما می آید تصویر تاج محل است. اما علاوه بر مقاصد گردشگری معروف این شهر صاحب رستوران های مختلفی است که انتظارات دوست داران غذا را برآورده می نماید. در ادامه با انواع رستوران های آگرا بیشتر آشنا می شویم.

داساپراکاش (Dasaprakash)

داسپاراکاش به معنای نور بندگان خدا است. صاحبان این رستوران این مکان را به یاد پدرشان بنا کردند و تصمیم گرفتند تا فقط غذاهای مخصوص گیاه خواران را در آن سرو نمایند. این غذاها در واقع غذاهای جنوب هند به شمار می فرایند. غذاها بسیار خوشمزه و فضای رستوران محبت آمیز و تمیز است. تالی ها (نوعی غذای هندی) و بستنی های این رستوران بسیار عالی و پرطرفدار هستند. امروزه نام داساپراکاش به عنوان نام دیگر غذاهای جنوب هند مورد استفاده قرار می گیرد.

  • امکانات: سرو صبحانه، اینترنت بی سیم.
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب.
موقعیت رستوران داساپراکاش روی نقشه

تیسه می (Tease Me)

تیسه می یکی از رستوران های زیبا و شیک آگرا است. با اینکه منوی این رستوران شامل انواع غذاهای چینی، ایتالیایی و شمال هند است اما توجه خود را روی چای و زیبایی آن متمرکز نموده است و بیش از 25 نوع چای در این بوتیک چای سرو می گردد. سرویس دهی عالی و خدمتکاران صمیمی هستند. این رستوران به علت قرار گرفتن بر بام هتل ام. هاوس (M- House) منظره بسیار زیبا و دلنشینی دارد. این رستوران هرگز از حضور گردشگران خالی نمی گردد.

  • امکانات: نشستن در فضای باز، اینترنت بی سیم.
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب.
موقعیت رستوران تیسه می روی نقشه

شانکار جی (Shankar Ji)

اگر در پی رستورانی محلی با غذاهای اصیل و خوشمزه می شد ما به شما شانکار جی را پیشنهاد می کنیم. این مکان در عین سادگی با یک پذیرایی صمیمی و گرم و فضایی دلنشین تجربه به یادماندنی را برای شما ایجاد می نماید. منو شانکار به زبان انگلیسی نوشته شده که این خود یک امتیاز مثبت برای رستوران محسوب می گردد. برای خوردن غذاهای محلی و تجربه مجذوب کننده این رستوران را از قلم نیاندازید.

  • ساعت کار: هر روز به جز آدینه ها از ساعت 8 صبح تا 10 شب.
موقعیت رستوران شانکار جی روی نقشه

پینچ آف اسپایس (Pinch of Spice)

یکی از برترین رستوران ها در آگرا رستوران پینچ آف اسپایس است که شیرین ترین کاری ها و آبدارترین کباب ها را سرو می نماید. پینچ واقع در یکی از هتل های 5 ستاره آگرا برترین غذاهای شمال هند را به مشتریان عرضه می نماید. غذاهایی که پیشنهاد می کنیم در این رستوران صرف کنید شامل مرغ بوتی ماسالا (murgh boti masala)، چیکن تیکا که بسیار غلیط و به شیوه ای محلی پخت می گردد، و بعلاوه پنیر لابابدار (lababdar)، پنیر تکه شده همراه با سس معطر و پیاز است.

  • ساعت کار: هر روز از 12 ظهر تا 12 شب.
موقعیت رستوران پینچ آف اسپایس روی نقشه

رستوران سه شین یا اینجا چین است (Cest Chine)

همان طور که از نام رستوران برمی آید منوی آن شامل غذاهای چینی است. از ویژگی های خوب این رستوران نزدیک بودنش به تاج محل است. این رستوران در واقع یک رستوران معمولی است و ممکن است افرادی آن را نپسندند در نتیجه اگر در پی یک رستوران صد در صد عالی می شد این گزینه را انتخاب نکنید.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر، و از ساعت 7:30 عصر تا 11:30 شب.
موقعیت رستوران سه شین روی نقشه

مومو (Momo)

منوی این رستوران شامل غذاهای شمال هند، و غذاهای اروپایی است. غذا، سرویس دهی، کارکنان و فضا همگی عالی و قابل قبول هستند. شما هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در این مکان می توانید صف کنید. از امکانات مومو می توان به موارد زیر اشاره نمود: دسترسی به ویلچیر، بوفه، پارکینگ، مکان مخصوص استعمال دخانیات، اینترنت بی سیم، نشستن در فضای آزاد، سرویس دهی لوکس.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت 6:30 صبح تا 11 شب.
موقعیت رستوران مومو روی نقشه
منبع: کجارو / theculturetrip.com / zomato.com
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2043

به "تور دهلی: رستوران های آگرا؛ هند: از داساپراکاش تا مومو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: رستوران های آگرا؛ هند: از داساپراکاش تا مومو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید