راه اندازی پست قرنطینه در کیلومتر 30 جاده انار به یزد

به گزارش ورزش من و تو، بمنظور کنترل تردد ها به داخل کرمان و کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس با همکاری فرماندهی انتظامی کرمان ، دانشگاه علوم پزشکی وجمعیت هلال احمر پست قرنطینه در ورودی انار از سمت یزد فعال می شود.

راه اندازی پست قرنطینه در کیلومتر 30 جاده انار به یزد

به گزارش خبرنگار از ، طی جلسه امروز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که در فرمانداری انار به ریاست علی زهرودی فرماندار و با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان و سرهنگ پریور جانشین فرمانده انتظامی استان برگزار گردید مقرر شد پست قرنطینه شهرستان انار که در کیلومتر 30 جاده انار-یزد واقع شده با بمنظور کنترل ورودی استان از سمت شمال و صیانت از سلامت شهروندان استان کرمان بصورت 24 ساعته فعال گردد.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان گفت: بمنظور جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا ویروس به سطح استان این تصمیم اتخاذ شده و با توجه به حساسیت محور ورودی انار به استان این محل در نظر گرفته شده است.

او اضافه نمود دراین طرح قرار است با حفظ شئونات هم وطنان عزیز و با در نظر دریافت شماره پلاک خودرو به تست سلامت سرنشینان اقدام خواهد شد.

سردار ناظری در ادامه راه اندازی ایستگاه تست سلامت شهرستان انار واقع در بلوار خلیج فارس را قابل تحسین و تقدیر دانست.

فرماندار انار نیز در این جلسه با توجه به مراجعه بیش از پیش مردم انار به استان یزد بعنوان یکی از کانون های افزایش مبتلایان به کرونا، از کلیه شهروندان شهرستان خواست تا جهت جلوگیری از انتقال ویروس به شهرستان رفت و آمد خود را موقتا به استان یزد قطع کنند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 828

به "راه اندازی پست قرنطینه در کیلومتر 30 جاده انار به یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پست قرنطینه در کیلومتر 30 جاده انار به یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید