راستی آزمایی تبلیغات باشگاه ها با مامور ویژه
به گزارش ورزش من و تو، باید بدانیم شرکتی که در سرانجام فصل به ما می گوید 14 یا 15 اسپانسر داشته آیا واقعا حرفش درست است یا خیر.

به گزارش خبرنگاران ،کلاس توجیهی تبلیغات محیطی و بازار یابی سازمان لیگ در فوتبال ایران در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور صادق درودگر مدیر بازار یابی سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده مسول لیگ یک و کننده هیات های فوتبال برگزار گشت. در این جلسه در مورد فعالیت های بازاریابی در فوتبال باشگاهی ایران بحث و گفت وگو شد و درودگر فعالیت های بازاریابی در فوتبال ایران را برای حاضرین تشریح کرد.ضمن اینکه مقرر شد کمیته بازاریابی در مسابقات لیگ برتر کننده ویژه ای برای کنترل تبلیغات محیطی داشته باشد.
صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ در شرح دستاوردهای این کلاس گفت:برای اولین بار می خواهیم ناظران و ماموران تبلیغات محیطی را در کشور استخدام کنیم.از هیات های فوتبال تقاضا کردیم یک کننده به ما معرفی کنند که آن کننده تمام گزارش های مربوط به تبلیغات را به ما ارائه کند و در هر بازی در یک سیستم اتوماسیون راه اندازی کردیم تا گزارش ها را دریافت کنیم.در سرانجام فصل اطلاعات و آمار دقیق خواهیم داشت که چه تعداد تبلیغات انجام گشته است.ما الان باید بدانیم شرکتی که در سرانجام فصل به ما می گوید 14 یا 15 اسپانسر داشته آیا واقعا حرفش درست است یا خیر.با حضور چنین کنندگانی این اتفاق رخ می دهد و ما مثل ناظر مسابقات ناظر تبلیغاتی هم خواهیم داشت و این ناظر تبلیغاتی می تواند بازوی ما باشد تا تبلیغات درست انجام شود تا از نظر کیفیت هم دچار مشکل نشود.هماهنگی هم با باشگاه ها انجام می شود تا هر گونه کم و کاستی به وجود بیاید آن را رفع کنیم.
3-200
منبع: ایران ورزشی