دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی می گردد

به گزارش ورزش من و تو، دبیر فدراسیون تنیس روی میز از راه اندازی دپارتمان آموزش در این فدراسیون اطلاع داد.

دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پیمان حسنی دبیر فدراسیون در مورد راه اندازی دپارتمان آموزش گفت: در چارت ارائه شده به هیئت رئیسه فدراسیون و تصویب آن، بخش آموزش فدراسیون تنیس روی میز با چند محور مهم پیگیری خواهد شد. به جز رئیس دپارتمان، شورای دپارتمان، دبیر و مسئولان سه بخش آموزش مربیان ، آموزش داوران و آموزش عمومی کلیه موارد آموزشی تنیس روی میز در کشور را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی ، دوره های تربیت مدرس ، برگزاری کلاس های آنلاین آموزشی تنیس روی میز و همچنین چاپ کتاب در مباحث مختلف آموزشی از اهداف اصلی این دپارتمان خواهد بود که پیش بینی می گردد تحولات مثبت و خوبی در این بخش در کشور حاصل خواهد شد.

حسنی هدف از راه اندازی این دپارتمان را یکسان سازی تمام بخش های آموزشی بیان کرد و گفت: بایستی به بحث آموزش نگاهی حرفه ای تر داشت و باتوجه به راه اندازی سامانه ملی تنیس روی میز این اهداف را می گردد پیاده سازی کرد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در سرانجام گفت که بزودی رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1152

به "دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید