خبرنگاران نخستین گرمخانه شهر فاروج گشایش یافت

به گزارش ورزش من و تو، بجنورد- خبرنگاران- فرماندار فاروج گفت: نخستین گرمخانه این شهرستان خراسان شمالی به منظور ساماندهی کارتن خواب ها و بی خانمان های این منطقه به بهره برداری رسید.

خبرنگاران نخستین گرمخانه شهر فاروج گشایش یافت

ابوالحسن نجفی روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این گرمخانه در 2 واحد مجزا برای زنان و مردان راه اندازی شده است و بعضی امکانات اولیه مورد احتیاج در آن تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه تمام بی سرپناهان و کارتن خواب های شهرستان شناسایی شده اند، گفت: در این شهرستان هفت، هشت نفر بی سرپناه شناسایی شده که از این تعداد 2 نفر زن هستند.

نجفی گفت: ظرفیت گرمخانه بسیار بیشتر از بی سرپناهان شناسایی شده است و خوشبختانه شمار کارتن خواب های این شهرستان اندک است و محدودیتی برای استقرار و خدمات رسانی به این افراد وجود ندارد.

وی اعلام کرد: سلامت این افراد پایش شده است و کوشش داریم تا آنان در زمینه های مختلف از جمله ترک اعتیاد، مورد حمایت قرار گیرند.

وی اضافه نمود: افراد بی سرپناه، هر روزه از ساعت 18 تا هشت صبح در گرمخانه پذیرش می شوند و از امکانات آن از جمله مکان خواب، سرویس بهداشتی، حمام، غذای گرم، صبحانه و بسته های بهداشتی بهره مند می شوند.

فرماندار فاروج اعلام کرد: این گرمخانه با همکاری شهرداری فاروج، بهزیستی و خیران راه اندازی شده است.

شهرستان فاروج با حدود 50 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1303

به "خبرنگاران نخستین گرمخانه شهر فاروج گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین گرمخانه شهر فاروج گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید