فعالیت 14 داروخانه شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران-مریم فلاح با اعلام این خبر گفت: در ایام نوروز 1400 تمام داروخانه های شبانه روزی استان شامل 6 داروخانه در بجنورد، 4 داروخانه در شیروان، 2 داروخانه در مانه و سملقان، یک داروخانه در فاروج و یک داروخانه در گرمه و جاجرم به صورت تمام وقت فعال بوده اند.

فعالیت 14 داروخانه شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی

وی با بیان این که 6 داروخانه دارای داروهای خاص تحت پوشش هستند، گفت: در بجنورد داروخانه هلال احمر، داروهای بیماران پیوندی و متابولیک، mscf، داروخانه کلینیک ویژه امام علی(ع) داروهای بیماران پیوندی و داروهای شیمی درمانی و داروخانه بیمارستان امام رضا(ع) داروهای بیماران تالاسمی، فاکتورهای انعقادی، شیرمصنوعی ویژه و متابولیک (نئوکیت) را تحت پوشش دارد.

فلاح ادامه داد: داروخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان و داروخانه بیمارستان جوادالائمه(ع) گرمه و جاجرم داروهای بیماران تالاسمی، پیوندی و MS و فاکتورهای انعقادی را تحت پوشش دارد.

وی سپس به داروخانه های دارای داروی تحت کنترل ریتالین اشاره نمود و گفت: داروخانه های دکتر نیکوزاده، محقر، دکتر جاویدی، دکتر وکیلی، دکتر عبدل آبادی، ایران، ولیعصر و دکتر تفضلی در بجنورد، داروخانه های دکتر محمدیان و توتونچی در شیروان، داروخانه دکتر دروکی در مانه و سملقان و داروخانه دکتر فتحی در جاجرم، داروی تحت کنترل ریتالین را دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1514

به "فعالیت 14 داروخانه شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 14 داروخانه شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید