خبرنگاران کوشش دولت برای تامین مسکن ایثارگران

به گزارش ورزش من و تو، گرگان - خبرنگاران - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کوشش داریم تا مقدمات فراهم شدن 50 هزار قطعه زمین برای خانه سازی ایثارگران را تا پایان سال جاری به پایان برسانیم.

خبرنگاران کوشش دولت برای تامین مسکن ایثارگران

جهت دریافت خدمات آلاچیق چادری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سعید اوحدی امروز سه شنبه هنگام عقد تفاهم نامه تامین مسکن و شغل برای ایثارگران گلستان با هادی حق شناس استاندار این استان شمالی گفت: اگر این موضوع تحقق یابد از رشد 200 درصدی خانه سازی برای ایثارگران نسبت به 17 سال گذشته برخوردار خواهیم شد.

وی یادآور شد: تفاهم نامه همکاری در این خصوص با استانداریها و وزارت راه و شهرسازی در سفرهای هر هفته یک استان به امضاء می رسد که امروز چهاردهمین سفر به گلستان انجام و سهم این استان تامین یک هزار زمین برای مسکن جامعه ایثارگری است.

وی گفت: در حوزه اشتغال هم که یک موضوع جدی است و به یک معضل بویژه برای جامعه ایثارگری تبدیل شده، تفاهم نامه های ملی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضاء رسیده است.

معاون رییس جمهوری گفت: اشتغال در سطح ملی تابع قوانین بالادستی است و برای جامعه ایثارگری تا به امروز کار مناسبی انجام نشده بر این اساس تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

اوحدی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اساسی در بنیاد شهید حوزه مطالبات و مسائل جانبازان بوده و هست، گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و تاکید رییس جمهوری بخش اعظمی از این مسائل را رفع کردیم و این دولت را بدون بدهی به جانبازان تحویل خواهیم داد.

وی اضافه نمود: بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران با شرکت طرف قرارداد هم طی 2 سال گذشته به دلیل تامین نشدن اعتبار مسائلی بوجود آورد که با همت سازمان برنامه و بودجه و تاکید صریح رییس جمهوری رفع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1127

به "خبرنگاران کوشش دولت برای تامین مسکن ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش دولت برای تامین مسکن ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید