خانم بازیگر و نویسنده درگذشت

به گزارش ورزش من و تو، کارول هیگینز کلارک بازیگر چندین فیلم تلویزیونی و نویسنده مجموعه پرفروش ریگان ریلی در 66 سالگی درگذشت.

خانم بازیگر و نویسنده درگذشت

به گزارش خبرنگاران خانواده کلارک به نیویورک تایمز اعلام کردند که او پس از مبارزه با سرطان آپاندیس در لس آنجلس از جهان رفته است. کلارک، دختر نویسنده پرفروش مری هیگینز کلارک معروف به ملکه تعلیق بود که در سال 2020 در سن 92 سالگی درگذشت.

کارول در 28 ژوئن 1956 در شهر نیویورک به جهان آمد و پس از فارغ التحصیلی از کالج مانت هولیوک در سال 1978، به تحصیل در رشته بازیگری در خانه نمایش بورلی هیلز ادامه داد.

او بعدها راه خود را برای تبدیل شدن به یک نویسنده پیدا کرد. بعضی از پیروز ترین رمان های او حول محور کارآگاه خصوصی ریگان ریلی بود که نامزد جایزه آگاتا در سال 1992 و جایزه آنتونی برای برترین رمان اول شد. تعدادی از کتاب های این مجموعه نیز به فیلم های تلویزیونی تبدیل شدند که او در آن ها ظاهر شد.

کلارک بعلاوه چندین رمان با مضمون کریسمس را با همکاری مادر فقیدش نوشت. او در بعضی از فیلم های تلویزیونی بر اساس کتاب های مادرش، از جمله بخواب زیبای من، و گهواره فرومی افتد و فریادی در شب نقش هایی را ایفا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2212

به "خانم بازیگر و نویسنده درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم بازیگر و نویسنده درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید