پرواز خارجی به سوی سریال های محبوب

به گزارش ورزش من و تو، تا به حال به این فکر نموده اید که می توانید ایده سفر بعدیتان را از سریال محبوبتان گرفته و بلیط هواپیمایتان را به مقصد یکی از لوکیشن های این سریال ها تهیه کنید؟ سریال ها این روزها بسیار محبوب شده اند حتی بعضی معتقدند که بینندگان آنها از بعضی فیلم ها بیشتر هم شده است؛ هواداران هر یک از آنها پوسترها، بلوزها و دیگر نشانه های این سریال ها را جمع آوری نموده و به شکل های مختلف هواداری خود را از شخصیت های محبوبشان نشان می دهند؛ سفر به لوکیشن ساخت این داستان ها نیز روز به روز محبوب تر می گردد؛ با ما همراه شوید تا شما را با محل ساخت بعضی از محبوب ترین سریال های چند سال اخیر آشنا کنیم.

پرواز خارجی به سوی سریال های محبوب

پرواز خارجی به دیدن لوکیشن گمشدگان Lost

چند سالی از ساخت و پخش این سریال می گذرد، اما تردیدی نیست که تصاویر هیجان انگیز مسافران آن پرواز در دل جنگل های یک جزیره ناشناخته هنوز هم در ذهن بینندگانش باقی مانده. گمدشگان تا سال ها یکی از بهترین سریال هایی خواهد بود که ساخته شده است.

اگر شما هم دلتان می خواهد که به این جزیره سفر نموده و یادی از این سریال کنید، می توانید بلیط هواپیمای خود را به مقصد هاوائی تهیه کنید. قسمت عمده ای از لوکیشن های ساحلی این سریال در بخش هایی از هاوائی تصویربرداری شده است، جالب است بدانید که لوکیشن ها معین شده و به راحتی با پرس و جو می توانید آنها را بیابید.

پرواز خارجی به دیدن لوکیشن داستان ترسناک آمریکایی American Horror Story

اگر به فیلم های ترسناک علاقه زیادی دارید به شما توصیه می کنیم سریال داستان ترسناک آمریکایی را حتما ببینید، اگر هم به دنبال ماجراجویی بیشتر هستید می توانید به خانه ای که در فصل اول تصویر می گردد، سفر کنید.

در سریال داستان از این قرار است که ارزان بودن این خانه زیبا سبب می گردد تا افرادی زیادی برای خرید آن وسوسه شوند، غافل از اینکه این خانه توسط ارواح تسخیر شده است. در واقعیت اما این خانه در لس آنجلس واقع شده است و اصلا هم ارزان نیست، لازم به ذکر است در سال 2015 این بنا با قیمتی نزدیک به سه میلیون دلار فروخته شد.

پرواز خارجی به دیدن لوکیشن مستر روبوت Mr.Robot

تا کنون دو فصل از این سریال جذاب و پرکشش پخش شده و در همین مدت هم نظرات بسیاری از منتقدان و بینندگان را به خود جلب نموده است. آقای روبوت داستان یک نابغه برنامه نویسی و امنیت سایبری است که در یک کمپانی با پیشنهاد کاری روبرو می گردد و این شروع مجموعه ای از داستان های هیجان انگیز می گردد.

لوکیشنی این سازمان در واقعیت ، ساختمانی است در خیابان پنجاه و هفتم نیویورک که معماری جالب آن توجه بسیاری از عابران را به خود جلب می نماید، شاید در اطراف این ساختمان طرفداران این سریال را نیز ببینید که مشغول دریافت عکس یادگاری هستند. یک خبر خوب هم به طرفداران آقای روبوت بدهیم، فصل سوم این سریال در اکتبر به روی آنتن خواهد آمد.

پرواز خارجی به دیدن لوکیشن برکینگ بد Breaking Bad

یک معلم شیمی آرام و ساکت که درگیر بیماری سرطان شده و رفته رفته در تاثر نگرانی برای آینده خانواده و تامین پول، بدل به یکی از مخوف ترین تولیدکنندگان مواد مخدر زمان خود می گردد؛ پخش و ساخت سریال برکینگ بد به انتها رسیده اما هنوز هم وقتی صحبت از آن می گردد بیننده ای نیست که فیلمنامه و بازی های درخشان آن تحسین نکند.

داستان این سریال در نیومکزیکو می گذرد، خانه والتر وایت نیز درهمین شهر واقع شده است، اگر شما از طرفداران این سریال هستید، می توانید بلیط هواپیمای خود را به مقصد این شهر گرفته و سری به خانه ای که لوکیشن فیلم بوده بزنید.

پرواز خارجی به دیدن لوکیشن خانه پوشالی House of Cards

اگر از طرفداران این سریال هستید و می خواهید به دنیا آن وارد شوید باید به واشنگتن سفر کنید؛ واشنگتن مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی به آمریکا است؛ درکنار اهمیت سیاسی این شهر، نقاط دیدنی بسیاری نیز در آن وجود دارد که می تواند برای هر گردشگری جالب باشد. در این سریال نیز بسیاری از بناها و مکان های شاخص واشنکتن مثل بنای یادبود لینکلن، پارک جان مارشال و … را می توانید ببینید.

پرواز خارجی به دیدن لوکیشن آناتومی گری Greys Anatomy

این سریال سال هاست که در حال پخش است، داستان های مجموعه ای دانشجویان پزشکی در حال خود بدل به جراحانی خبره شده اند. بیشتر داستان در یک بیمارستان می گذرد و بی راه نیست اگر بگوییم خود بیمارستان نیز دیگر یکی از شخصیت های مهم آناتومی گری است. لوکیشن این سریال درواقع یک مرکز درمانی در North Hill آمریکا است. علاوه بر این بخش هایی از داستان نیز در شهر بوستون تصویربرداری شده است.

به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از سفر درباره مقصدی که بلیط هواپیمای خود را به آنجا گرفته اید کمی تحقیق کنید، شاید لوکیشن یکی از سریال ها و یا فیلم های محبوبتان در آن شهر قرار داشت؛ بازدید و عکاسی از این مکان ها می تواند تجربه ای جالب و به یادماندنی گردد.

برای جستجوی پرواز خارجی مقاصد مورد نظر خود به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی خبرنگاران

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 902

به "پرواز خارجی به سوی سریال های محبوب" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرواز خارجی به سوی سریال های محبوب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی به سوی سریال های محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید