حواشی مسابقه فجر و استقلال پررنگ شد، استقبال عجیب از تیم مهمان

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران - گروه استان ها: از لحظه ورود کاروان تیم فوتبال استقلال تهران به شیراز، حاشیه های بازی دوتیم فجر شهید سپاسی و استقلال شروع شد، گویی حواشی تیم های بزرگ سرخابی مرکز هم با آنها در حال سفر است.

حواشی مسابقه فجر و استقلال پررنگ شد، استقبال عجیب از تیم مهمان

در بدو ورود کاروان استقلال به شیراز از میدان گل سرخ گرفته تا بلوار چمران شیراز و به ویژه در مقابل هتل محل اقامت، ازدحام بی سابقه و عجیب طرفداران آبی همه را غافلگیر کرد، طوری که اعضای تیم استقلال حدود یک ساعت درون اتوبوس محبوس شدند و در هنگام ورود به هتل نیز این ازدحام مشکلاتی را به وجود آورد.

ضمن آنکه این تجمع باعث ایجاد ترافیک شدید در بلوار شهید چمران شیراز شد.

در هنگام خروج بازیکنان از اتوبوس و ورود آنها به هتل، هیجان های افراطی بعضی از طرفداران آبی باعث مداخله نیروی انتظامی شد.

ازدحام طرفداران آبی آنقدر زیاد بود که در نشست خبری اصحاب رسانه استان با سرمربی استقلال، مسئول رسانه ای باشگاه استقلال نسبت به عدم کنترل این شلوغی و خطر انتقال ویروس کرونا به بازیکنان، اعتراض رسمی باشگاه استقلال را نسبت به کوتاهی برگزار کنندگان این ملاقات به فدراسیون فوتبال اعلام نمود.

رودی ژستد هم به شیراز رسید

درحالیکه خبرها حکایت از نرسیدن بازیکن تازه و فرانسوی استقلال به ملاقات مقابل فجر سپاسی داشت، اما این بازیکن به همراه تیمش وارد شیراز شد و ضمن شگفتی از تجمع بی سابقه استقلالی های شیراز، در صفحه مجازی خود به انتشار تصاویری از این استقبال پرداخت.

ضمن آنکه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در نشست خبری خود، به بازی کردن رودی ژستد در مقابل تیم فجر اشاره نمود که در این صورت باید شاهد نخستین بازی ژستد برای استقلال در شیراز باشیم.

غربت فجر در شیراز

استقبال کم سابقه جمعی از مردم شیراز و سایر شهرهای استان از تیم استقلال، گرچه بیانگر خون گرمی و مهمان نوازی مردم استان فارس و شهر شیراز بود اما بسیاری از مردم و حتی پیشکسوتان فوتبال شیراز همانند غلامحسین پیروانی، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و سخن از تنهایی و غربت تیم فجر به میان آمد درحالیکه بعضی دیگر با انتشار تصاویری از تیم محبوب شهر شیراز در فضای مجازی، از عبارت فجر تنها نیست سعی در ایجاد انگیزه بیشتر و انتقال روحیه به تیم فجر شهید سپاسی داشتند.

فضای مجازی نیز از پنجشنبه شب مملو از گلایه های شیرازی هایی شد که نسبت به استقبال عجیب و طرفداری عیان بعضی ها در شهر شیراز نسبت به تیم استقلال گلایه نموده بودند.

آنها معتقد بودند که در هیچ کجای جهان تیم های مهمان اینگونه در شهر تیم رقیب مورد استقبال قرار نمی گیرند و حقوق تیم میزبان در این شرایط کاملاً دیده می گردد. انتظار طرفداران تیم فجر سپاسی از متولیان فرهنگی و ورزشی تبیین کردن رویه درست و فرهنگ سازی است و در عین حال قوانین نیز باید به گونه ای اجرا گردد که تیم فجر در خانه خودش اینگونه غریب نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1830

به "حواشی مسابقه فجر و استقلال پررنگ شد، استقبال عجیب از تیم مهمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی مسابقه فجر و استقلال پررنگ شد، استقبال عجیب از تیم مهمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید