حق نشر شرکت چینی برای موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت TCL برای فراوری تلویزیون در سراسر دنیا مشهور است. این شرکت تحت برند آلکاتل موبایل نیز به بازار عرضه می نماید. TCL در امسال فراوری موبایل هایی با برند خود را شروع نموده است. درهمین راستا این شرکت حق نشر اختراع موبایلی با دوربین زیر نمایشگر ثبت نموده است.

حق نشر شرکت چینی برای موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این دستگاه نمایشگری خمیده دارد و لبه های آن نیز به طورواضح معین است. پشت موبایل TCL، چهار دوربین و 2 فلش ال ای دی دیده می گردد.

TCL برای فراوری تلویزیون های ارزان مشهور است. این شرکت تصمیم دارد با عرضه یکی از ارزان ترین موبایل های 5G در آمریکا به نامTCL 10 5G به قیمت 399 دلار در بازار موبایل وارد گردد.

کپی رایت موبایل TCL در حالی فاش شده که شرکت های مختلف مشغول توسعه فناوری نصب دوربین زیر نمایشگر هستند. شیائومی و اوپو تا به امروز نیز سال گذشته موبایل هایی با این ویژگی را رونمایی نموده اند. اما این فناوری هنوز برای عرضه عمومی در دستگاه ها آماده نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1016

به "حق نشر شرکت چینی برای موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق نشر شرکت چینی برای موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید