جذب 400 هیئت علمی جدید برای دانشگاه فرهنگیان، آموزش 37 هزار دانشجومعلم جدید

به گزارش ورزش من و تو، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اختصاص 50 سهمیه جذب هیئت علمی از سوی وزارت علوم برای دانشگاه فرهنگیان گفت: جذب 400 عضو هیئت علمی نیز مورد تصویب هیئت امنای دانشگاه قرار گرفته و امیدواریم ردیف های مربوط به زودی از سوی سازمان امور استخدامی صادر گردد.

جذب 400 هیئت علمی جدید برای دانشگاه فرهنگیان، آموزش 37 هزار دانشجومعلم جدید

طاهر روشندل در گفت وگو با خبرنگاران، درباره روند جذب هیئت امنا برای دانشگاه فرهنگیان در امسال اظهار کرد: جذب 400 عضو هیئت علمی در دو فراخوان شهریور و بهمن ماه مورد تصویب هیئت امنای دانشگاه قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: با توجه به نامطلوب بودن نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه فرهنگیان و تقویت مجدد دانشگاه برای تربیت معلم این اقدام ضروری بود. امسال حدود 20 هزار دانشجوی جدید داریم و 17 هزار مهارت آموز دوره یکساله نیز وارد دانشگاه می شوند و ایجاب می نماید هیئت علمی افزایش یابد که هیئت امنا هم با آن موافقت کرد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه باید برای جذب این تعداد هیئت علمی، ردیف از سازمان امور استخدامی صادر گردد گفت: دریافت ردیف ها باید توسط وزارت علوم انجام گردد، اما چون هنوز نامه و مجوز مکتوبی از مصوبه هیئت امنا به دست وزارت علوم نرسیده و مکاتبه ای صورت نگرفته تا کنون اقدامی انجام نداده است.

روشندل ادامه داد: اما امسال با توجه به تعداد ردیف هایی که خود وزارت علوم داشت و تعداد مجوزهایی که باید بین دانشگاه ها توزیع گردد، 50 سهمیه برای دانشگاه فرهنگیان در نظر دریافتد که فراخوان آن هم در سامانه مربوط انجام شد. همچنین قول مساعد دادند تا 400 ردیف جذب مستقل ما هرچه زودتر از سازمان امور استخدامی اخذ گردد. امیدواریم تا فراخوان بعدی بتوانیم مراحل مربوط را طی کنیم و این تعداد جذب را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 53

به "جذب 400 هیئت علمی جدید برای دانشگاه فرهنگیان، آموزش 37 هزار دانشجومعلم جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 400 هیئت علمی جدید برای دانشگاه فرهنگیان، آموزش 37 هزار دانشجومعلم جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید