جدیدترین اخبار درباره پرسپولیس؛ بمب جابجایی سرخ پوش می گردد؟

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اخبار و حواشی این باشگاه شرح داد.

جدیدترین اخبار درباره پرسپولیس؛ بمب جابجایی سرخ پوش می گردد؟

مصطفی لشگری در گفت و گو با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه در مورد آخرین شرایط این باشگاه در مورد پرونده علیرضا بیرانوند گفت: دیروز مفصل با خود بیرانوند و وکیل او صحبت کردیم. امروز سعی می کنیم توافقات نهایی گردد. خود بیرانوند هم به خاطر پرسپولیس هم همکاری کرد و قرار شد مطالباتش پرداخت بگردد و در یکی دو قسط هم بقیه مبلغ داده گردد. ان شالله سعی می کنیم که او هم رضایت دهد و پنجره باز گردد تا بتوانیم فعالیت در جابجایی را ادامه دهیم. اول از همه قرارداد گوهری را ثبت کنیم. بعلاوه سایر بازیکنان دیگری که در حال مذاکره با باشگاه هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که قرار است در توافق اولیه با بیرانوند یک میلیارد به او بدهید گفت: در مورد رقم خیلی بحث شده اما هنوز توافق نهایی نکردیم اما در همین حدود توافقاتی شده و بیرانوند هم لطف نموده که در سه قسط مطالباتش را بدهیم و امیدواریم امروز به انتها برسد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط مهدی شیری و درخواست کادرفنی در مورد قرار گرفتن در فهرست مازاد و اینکه گفته می گردد رامین رضاییان در حال بازگشت به پرسپولیس است، بیان کرد: رضاییان باید رضایتنامه اش را از باشگاه الدحیل بگیرد و هرگاه این اتفاق بیفتد می توانیم در موردش حرف بزنیم. ما با این بازیکن صحبت کردیم اما مهم این است که او بتواند رضایتش را از باشگاه قطری بگیرد و مرحله اصلی همین است. تا این موضوع حل نگردد قاعدتا ما نمی توانیم با او مذاکره کنیم اما رضاییان در فهرست خرید گل محمدی هست.

لشگری در ارتباط با توافقات با باشگاه پدیده در مورد رضایتنامه یحیی گل محمدی سرمربی این تیم هم اضافه نمود : هفته گذشته یک جلسه ای بین آقایان درویش و حمیداوی برگزار گردید. دو سه سالی است که پرسپولیس درگیر این پرونده است.قرار شد تا آخر هفته بخشی از مطالبات باشگاه پدیده پرداخت گردد و بخشی در اسفند. حمیداوی قبول کرد که مابقی در چند قسط پرداخت گردد و طی امروز و فردا بخش اول پرداخت می گردد و مسئله ای از این بابت نیست. شخص حمیداوی محبت زیادی کرد.

وی در جواب به این پرسش که رقم رضایتنامه در نهایت چقدر شد و اینکه گفته می گردد 16 میلیارد تومان پرسپولیس باید بدهد درست است یا خیر، توضیح داد: رقم چند بحث دارد. یک رای کمیته استیناف هست که 7 میلیارد و 800 میلیون تومان است اما اصل مبلغ 4 میلیارد تومان بود اما به علت دیرکرد در پرداخت پول و طبق توافقات قبلی که هر روز دیرکرد 10 میلیون تومان جریمه دارد، این مبلغ اضافه شده است و به مبلغ 16 میلیاد تومان رسیده است.

لشگری تاکید نمود: اما چیزی که ما با باشگاه پدیده توافق کردیم همان 9 میلیارد تومان است البته باشگاه پدیده روی رای کمیته استیناف که برای سال گذشته بوده مقداری هم خودشان اضافه کردند. رقم های دیگر که مطرح می گردد درست نیست. خود باشگاه پدیده هم نخواست 16 میلیارد را بگیرد. رای برای سال گذشته بوده اما باشگاه پرسپولیس سال گذشته اقدامی برای پرداخت پول ننموده و به همین علت دوباره این رقم بیشتر شده است اما در نهایت قرار بر این شد که همان 9میلیارد تومان داده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1970

به "جدیدترین اخبار درباره پرسپولیس؛ بمب جابجایی سرخ پوش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار درباره پرسپولیس؛ بمب جابجایی سرخ پوش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید