جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ آغاز نه چندان قوی Lords of the Fallen

به گزارش ورزش من و تو، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی Lords of the Fallen در اولین هفته انتشار خود در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ آغاز نه چندان قوی Lords of the Fallen

در این میان بازی EA Sports FC 24 علی رغم کاهش 36 درصدی در فروش، برای سومین هفته در صدر جدول به جای مانده است. گزارش ها نشان می دهد که نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس بازی بیشترین کاهش فروش را تجربه نموده است. این در حالی است که پلی استیشن 5، کنسول محبوب خریداران این بازی بوده است. اساسینز کرید میراژ نیز پس از اینکه در هفته گذشته صدر را به FC 24 واگذار کرد، با وجود کاهش فروش 77 درصدی جایگاه خود را در رتبه دوم حفظ نموده است. مانند FC 24، فروش نسخه پلی استیشن 5 این بازی نیز بالاترین سهم را نسبت به دیگر پلتفرم ها داشته است.

از طرفی بازی Star Wars Jedi: Survivor به علت افزایش فروش 116 درصدی به علت کاهش قیمت در پلی استیشن 5، از رتبه 7 به رتبه 3 جهش نموده است. بعلاوه یکی دیگر از بازی های تازه این هفته در کنار Lords of the Fallen یعنی The Grinch: Christmas Adventure در رتبه 8 نهاده شد. نسخه تازه فورتزا موتوراسپورت نتوانست به بیست بازی برتر برسد و در رتبه 23 نهاده شد. در نهایت تنها اثر تازه دیگری که در این هفته منتشر شد و در نمودارهای بازی های پرفروش نهاده شد، Fortnite Transformers Pack در رتبه 17 است. در همین حال، تخفیف های خرده فروشی ها باعث شد که Mario + Rabbids Sparks of Hope و ریمستر رد دد ریدمپشن به ترتیب در رتبه های 5 و 6 قرار گیرند.

در جای دیگر از جدول، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای اولین بار پس از انتشار در ماه مه، از فهرست ده بازی برتر خارج شد و حتی بدون تغییر در فروش نسبت به هفته گذشته، با پنج پله سقوط به رتبه 15 دست پیدا کرد. بازی Detective Pikachu Returns نیز پس از اولین حضورش در فهرست ده بازی برتر در هفته گذشته، با کاهش فروش 70 درصدی به رتبه 22 سقوط کرد. تعدادی از بازی ها به علت کاهش مداوم قیمت ها دوباره وارد نمودارهای فروش شدند که از بین آن ها می توان به Miraculous: Rise of Sphinx که شاهد افزایش فروش 510 درصدی بود، Lego Marvel Super Heroes و بازسازی Dead Space اشاره نمود.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 14 اکتبر 2023 (22 مهر 1402) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
EA Sports FC 2411
Assassins Creed Mirage22
Star Wars Jedi: Survivor37
Lords of the Fallen4-
Mario + Rabbids Sparks of Hope5-
Red Dead Redemption (Remaster)6-
Mario Kart 8 Deluxe74
The Grinch: Christmas Adventures8-
Hogwarts Legacy95
Minecraft (Nintendo Switch)109
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مهر 1402 بروزرسانی: 29 مهر 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2248

به "جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ آغاز نه چندان قوی Lords of the Fallen" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ آغاز نه چندان قوی Lords of the Fallen"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید