تغییر مقصد اولین اعزام برون مرزی شمشیربازان بعد از المپیک

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، بعد از بازی های المپیک تا به امروز ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران هیچ اعزام برون مرزی دیگری نداشتند اما فدراسیون شمشیربازی که از حالا روی حضور در بازی های آسیایی و کسب امتیاز لازم برای دستیابی به سهمیه المپیک 2024 متمرکز است، اعزام اعضای این تیم را در برنامه دارد.

تغییر مقصد اولین اعزام برون مرزی شمشیربازان بعد از المپیک

قرار بود مسابقات گرند پریکس الجزایر اولین رویدادی باشد که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آن حاضر می شود. طبق آنچه در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده قرار بود این رقابت ها از 24 دی ماه شروع گردد اما محل برگزاری این رقابت ها با حفظ زمان به گرجستان تغییر نموده است.

این جابه جایی اما تغییری در برنامه ملی پوشان اسلحه سابر ایجاد ننموده است طوریکه آنها با سفر به گرجستان و شرکت در مسابقات بین المللی این کشور، فرایند تازه خود برای کسب امتیازات تازه جهانی را شروع می نمایند.

برای حضور در مسابقات گرند پریکس گرجستان و رقابت های بعد از آن، اردوی تیم ملی شمشیربازی از نیمه دوم آذرماه با راهنمایی امین قربانی شروع می گردد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تنها نماینده شمشیربازی ایران در المپیک توکیو بود که در رده ششم نهاده شد. در دوره پیشین بازی های آسیایی هم این تیم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1892

به "تغییر مقصد اولین اعزام برون مرزی شمشیربازان بعد از المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر مقصد اولین اعزام برون مرزی شمشیربازان بعد از المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید