رنگرز: میزبان اولین مسابقات گزینشی المپیک هنوز تعیین نشده است، برگزاری نشست شورای کشتی آسیا در هند منتفی شد

به گزارش ورزش من و تو، سخنگوی فدراسیون کشتی تأکید کرد که اتحادیه جهانی کشتی هنوز میزبان مرحله اول گزینشی المپیک 2020 توکیو برای آسیایی ها را تعیین نکرده است.

رنگرز: میزبان اولین مسابقات گزینشی المپیک هنوز تعیین نشده است، برگزاری نشست شورای کشتی آسیا در هند منتفی شد

از سفر با تور عید سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که امروز (شنبه) شاگردان محمد بنا تهران را به مقصد دهلی ترک خواهند کرد و سایر ملی پوشان تیم غیرآسیایی نیز تمرینات شان را زیر نظر مربیانی چون بهروز حضرتی پور، رسول جزینی، حسن رنگرز و ... دنبال می نمایند، حسن رنگرز در برنامه دایره طلایی خاطرنشان کرد که تمرینات تیم ملی فرنگی برای بخشی از کشتی گیرانی که به هندوستان اعزام نشدند تا پنجم اسفند در خانه کشتی شهید صدرزاده در جریان خواهد بود و این در حالی است که تیم ملی آزاد نیز که در محل آموزشگاه ملی المپیک اردو دارد، روز اول اسفند تهران را به مقصد هندوستان ترک خواهد نمود.

حسن رنگرز در این مورد گفت: نشست شورای کشتی آزاد مقرر شد در خلال مسابقات قهرمانی آسیا در هند برگزار نگردد. با نظر تورلیخانوف، رئیس شورای کشتی آسیا به دلیل فشردگی برنامه فنی مسابقات قهرمانی آسیا، برگزاری این نشست کنسل و قرار شد در خلال رقابت جوانان آسیا که احتمالاً در کشور قرقیزستان برگزار می گردد، این نشست تشکیل گردد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص اینکه از قرقیزستان به عنوان جایگزین چین در مرحله اول گزینشی المپیک یاد می گردد، گفت: انتقال میزبانی رقابت های گزینشی المپیک از چین به قرقیزستان نهایی نیست. آخرین صحبت ها این طور بوده که در وهله اول اتحادیه جهانی در حال آنالیز شرایط پزشکی در چین است و از همه کشورهای عضو درخواست شده که در صورت علاقه مندی، برای میزبانی اعلام آمادگی نمایند.

رنگرز از عدم سفر نایب رئیس فدراسیون کشتی به هند اطلاع داد و تأکید کرد: حمید سوریان همراه فرنگی کاران به دهلی نمی رود. با توجه به حضور بنا در این رقابت ها و اینکه اردوی تیم ملی فرنگی در جریان است، سوریان در تهران می ماند و به اردوی فرنگی کاران یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 683

به "رنگرز: میزبان اولین مسابقات گزینشی المپیک هنوز تعیین نشده است، برگزاری نشست شورای کشتی آسیا در هند منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: میزبان اولین مسابقات گزینشی المپیک هنوز تعیین نشده است، برگزاری نشست شورای کشتی آسیا در هند منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید