بازسازی ویلا: تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان وقوع سیل ویرانگر در استان را فرصتی کم نظیر در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانست و اظهار کرد: 35 هزار واحد سیل زده روستایی و شهری در استان تعمیر و بازسازی شد.

بازسازی ویلا: تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مسعود رضایی در جلسه ای که باحضور طاهری مدیر امور شعب بانک ملی استان در محل اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی برگزار گردید بر همکاری و تعامل مضاعف بانک های لرستان در راستای اجرای پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکید نمود و اضافه کرد: وقوع سیل فروردین ماه 1398 در لرستان را فرصتی ارزشمند در راستای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی استان دانست و توضیح داد: 2500 میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار در حوزه کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.

وی با بیان اینکه در سیل ویرانگر سال 1398 در لرستان 13 هزار واحد احداث و بیش از 21 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل تعمیر شد، توضیح داد: بیش از 480 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان پرداخت شد.

رضایی اضافه کرد: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده بیش از 7 هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی بهسازی شد و 2 هزار واحد مسکن ویژه محرومین در لرستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: تجارب ارزشمند و عملکرد مثبت این نهاد انقلابی در بازسازی واحدهای زلزله زده استان کرمانشاه و منطقه ها سیل زده لرستان موجب شد، بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در راستای کمک به مردم زلزله زده خوزستان بعنوان استان تعیین در این منطقه ها انتخاب گردد.

رضایی اقدامات ارزشمند در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان را متاثر از همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک های عامل استان دانست و توضیح داد: در فرایند بازسازی منطقه ها سیل زده لرستان با احتساب کمک های بلاعوض و معیشتی بیش از 54 هزار پفراینده تسهیلاتی تشکیل شد.

مدیر امور شعب بانک ملی لرستان نیز اقدامات انجام شده درخصوص بازسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی در استان را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و توضیح داد: بانک های عامل استان از تمام ظرفیت های قانونی خود برای همکاری و تعامل هرچه بهتر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی استان استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1833

به "بازسازی ویلا: تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید