تصاویر ، رونمایی از دنا جوانان ، داخل کابین محصول تازه ایران خودرو را ببینید

به گزارش ورزش من و تو، مدیرعامل ایران خودرو از تولید انبوه محصول دنا جوان یا همان دنا با موتور EFP و همچنین تارای سال خبر داد.

تصاویر ، رونمایی از دنا جوانان ، داخل کابین محصول تازه ایران خودرو را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودرو بانک، مهدی خطیبی در ادامه گفت محصول دنا جوانان با تغییرات اساسی در مقایسه با نسخه قبلی عرضه می شود.

او در خصوص تغییرات این خودرو افزود دنای جوانان با پیشرانه نو EFP با توان تولید 160 تا 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر عرضه خواهد شد و امکاناتی مانند سیستم ورود بدون کلید (Key less)، سنسور نور و باران، سامانه پایش فشاد باد تایرها و... به این خودرو اضافه شده است.

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم تولید انبوه دو محصول دنا جوانان و تارای سال با اشاره به بهبودهای اجرا شده در دو محصول نو دناجوانان و تارای سال نسبت به مدل های قبلی گفت: دنا جوانان با پیشرانه به روزشده و مصرف سوخت یک لیتر کم تر و مجهز به سامانه برق و الکترونیک متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو به تولید انبوه رسیده است.

کیانوش پورمجیب در ادامه با اشاره به استانداردهای تکلیف شده به وسیله سازمان استاندارد گفت: محصولات نو منطبق با استانداردهای نو سازمان استاندارد بروزرسانی شده اند و آپشن هایی مانند پایش فشاد باد تایرها، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سامانه تعویض بهینه دنده، سنسور نور و باران، کنترل پایداری الکترونیکی، صندوق پران به وسیله پا و... از مواردی است که در این خودروها گنجانده شده است.

او در خصوص ایمنی محصولات نو شرح داد: دنا و تارا استاندارد ایمنی برخورد با عابر پیاده را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

دنا جوانان دنا جوانان دنا جوانان دنا جوانان دنا جوانان دنا جوانان دنا جوانان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2158

به "تصاویر ، رونمایی از دنا جوانان ، داخل کابین محصول تازه ایران خودرو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، رونمایی از دنا جوانان ، داخل کابین محصول تازه ایران خودرو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید