تشریح برنامه های سفر تیم ملی والیبال به توکیو

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو از روز هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

تشریح برنامه های سفر تیم ملی والیبال به توکیو

سرپرست تیم ملی والیبال در تشریح برنامه های این تیم تا شروع رقابتهای انتخابی المپیک گفت: تمرینات ملی پوشان از صبح چهارشنبه در تهران شروع می شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

امیر خوش خبر با بیان اینکه مراسم بدرقه تیم ملی نیز چهارشنبه برگزار می شود، شرح داد: تیم ملی والیبال ایران جمعه شب (31 اردیبهشت ماه) تهران را به مقصد توکیو ترک می کند تا یک هفته قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک در این شهر اردو بزند.

وی با بیان اینکه پرواز تیم ملی به توکیو از طریق امارات انجام می شود، گفت: ملی پوشان ایران ساعت 17 (به وقت محلی) روز شنبه یکم خردادماه وارد توکیو می شوند. تمرینات تیم ملی از صبح یکشنبه دوم خردادماه در توکیو شروع می شود و تا شروع مسابقات (هشتم خردادماه) روزی دو نوبت ادامه خواهد یافت.

خوش خبر درباره زمان دیدارهای محبت آمیز تیم ملی والیبال ایران با چین و لهستان گفت: عصر روز دوم خردادماه تیم ملی به مصاف چین می رود که این مسابقه در کمپ تیم ملی چین در شهری نزدیک توکیو برگزار خواهد شد.

خوش خبر اضافه کرد: دیدار با لهستان نیز عصر روز پنجم خردادماه برگزار خواهد شد که این مسابقه نیز در شهر دیگری غیر از توکیو انجام می شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران از روز ششم خردادماه در هتل محل اقامت تیم های شرکت کننده در رقابتهای انتخابی اسکان خواهد یافت، گفت: از این تاریخ تمرینات بر اساس برنامه تنظیم شده میزبان و در سالن هایی که از سوی ژاپنی ها برای تمرینات در نظر گرفته شده، انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 474

به "تشریح برنامه های سفر تیم ملی والیبال به توکیو" امتیاز دهید

1 کاربر به "تشریح برنامه های سفر تیم ملی والیبال به توکیو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برنامه های سفر تیم ملی والیبال به توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید