تراکتور- سپاهان، نبرد مدعیان لیگ در استادیوم یادگار امام تبریز

به گزارش ورزش من و تو، تیم های مدعی تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان امروز درحالی به مصاف هم می فرایند که هر دو تیم احتیاج مبرم به پیروزی دارند.

تراکتور- سپاهان، نبرد مدعیان لیگ در استادیوم یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنا، در روز دوم هفته سوم لیگ برتر فوتبال 4 ملاقات امروز برگزار می گردد. پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان ملاقات می نماید و در یکی از جذاب ترین ملاقاتها تراکتورسازی میزبان سپاهان است. در دیگر ملاقات مهم این هفته هم شهرخودرو میزبان صنعت نفت است و شاگردان رحمتی به دنبال جبران مافات در بازی هفته گذشته هستند.

شهرخودرو- صنعت نفت؛ رحمتی به دنبال جبران مافات

شهرخودرو با راهنمایی سیدمهدی رحمتی میزبان صنعت نفت خواهد بود. هر 2 تیم یک برد و یک شکست تا به امروز داشته اند و با شرایطی برابر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شهرخودرو به دلیل تفاضل گل بهتر در رده پنجم جدول واقع شده است و صنعت نفت، هشتم است.

شاگردان مهدی رحمتی در هفته نخست پیروز شدند با 3 گل ماشین سازی را شکست دهند تا شروعی طوفانی در لیگ برتر داشته باشند اما خیلی زود شکست را تجربه کردند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان تارتار شدند. البته در آن ملاقات رحمتی اعتراض های شدیدی به وقت کشی های بازیکنان پیکان داشت و اتفاقات حاشیه ای زیادی در این بازی رخ داد. شهرخودرو در این بازی مثل ملاقات قبل امین قاسمی نژاد ستاره خود در هفته اول را در اختیار ندارد.

برخلاف شهرخودرو، صنعت نفت در بازی مقابل پیکان به پیروزی رسید و با نتیجه 2 بر یک حریف را شکست داد اما در هفته دوم اسیر مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس شد. شاگردان پورموسوی در هر 2 بازی قبلی به حریفان پنالتی داده اند که نکته ای منفی برای صنعت نفت محسوب می گردد.

2 تیم شهرخودرو و صنعت نفت در بازی های رو در رو هم شرایط برابری دارند. در 4 بازی اخیر این 2 تیم، 2 ملاقات مساوی شده و سهم هر کدام از تیم ها یک پیروزی بوده است.

تراکتور- سپاهان؛ دوئلی جذاب

در یکی دیگر از بازی های حساس هفته سوم لیگ برتر، 2 تیم مدعی تراکتور و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در ورشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می گردد.

سپاهان و تراکتور که نام آنها همواره بین تیم های مدعی لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی دیده می گردد، این فصل را خوب شروع ننموده اند. هر 2 تیم در نیمه دوم جدول قرار دارند. سپاهان با 3 امتیاز در رده نهم واقع شده است و تراکتور با 2 امتیاز، یازدهم است.

شاگردان محرم نویدکیا در تیم سپاهان فصل را با شکست 3 بر یک مقابل گل گهر سیرجان شروع کردند اما در بازی دوم پیروز شدند با یک گل برابر آلومینیوم اراک به پیروزی برسند. محرم نویدکیا به خوبی می داند که جمع آوری امتیازات در اول فصل بسیار مشخص کننده است و قصد ندارد به همین راحتی مقابل علیرضا منصوریان کوتاه بیاید.

تراکتور هم که با منصوریان به لیگ بیستم وارد شده در 2 بازی ابتدایی به تساوی رضایت داده است. البته تراکتوری ها در هفته دوم با اشتباه داور مقابل نساجی به تساوی رسیدند. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای پنجاه و یکمین بار با لباس تراکتور به میدان خواهند رفت. این 2 بازیکن که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارند در بازی مقابل نساجی پر کوشش ظاهر شدند. منصوریان روی این 2 بازیکن حساب ویژه ای باز نموده است . خانزاده مدافع تراکتوری ها مصدوم است و به احتمال زیاد در بازی با سپاهان غایب خواهد بود.

تقابل نویدکیا و منصوریان هم به جذابیت های این ملاقات اضافه خواهد نمود.

ذوب آهن- پیکان؛ طلسم سبزها می شکند؟

ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در حالی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند که سبز پوشان 2 ملاقات گذشته خود را با تساوی به خاتمه رسانده اند و در این بازی به دنبال نخستین پیروزی خود هستند.پیکانی ها هم یک شکست و یک پیروزی کسب نموده اند و شاگردان مهدی تارتار درصدد دومین پیروزی متوالی خود در لیگ بیستم هستند.خط حمله ذوب آهن در 2 هفته گذشته عملکرد بهتری نسبت به پیکان داشته است. از طرفی خط دفاع پیکان پیروز تر از ذوب آهن بوده است. رویارویی خط حمله و دفاع 2 تیم می تواند به جذابیت بازی اضافه کند.

ذوبی ها در 2 هفته گذشته بارها به داوری معترض بودند و پس از هر 2 ملاقات خود در هفته های گذشته علیه داوری بیانیه صادر کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1293

به "تراکتور- سپاهان، نبرد مدعیان لیگ در استادیوم یادگار امام تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور- سپاهان، نبرد مدعیان لیگ در استادیوم یادگار امام تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید