بهترین راه کنترل ویروس کرونا ماندن در خانه است

به گزارش ورزش من و تو، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:حفظ آرامش، اطلاع رسانی و ماندن در خانه از جمله راه های اصلی کنترل بیماری کرونا است.

بهترین راه کنترل ویروس کرونا ماندن در خانه است

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: مرگ و میر بر اثر کرونا 2 درصد است و برای جلوگیری از گسترش این بیماری در سطح کشور شهروندان باید از هرگونه سفر غیرضروری جلوگیری نمایند.

او ادامه داد:بهترین حالت کنترل بیماری، ماندن افراد در خانه است چرا که بسیاری از افراد ناقل این بیماری اند و در تماس با گروه های حساس بیماری را به این افراد منتقل می نمایند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: توصیه جدی ما به مردم و شهروندان این است که در روز های پیش رو تا حد امکان از خانه خارج نشوند و تنها برای خرید های ضروری از منزل خارج شوند، عدم حضور مردم در بازار و اجتماعات یاری شایانی به جلوگیری از گسترش این بیماری می نماید.

افکار ادامه داد: ویروس کرونا مانند ویروس های دیگر، مانند آنفلوانزا به میزان محدودی مرگ ومیر دارد و ویروس خیلی خطرناکی نیست، اما ویژگی خاص این ویروس بیماری زا بودن شدید آن است و شیوع سریعی دارد و همین موضوع موجب شده است که افراد زیادی را درگیر کند.

/ ز.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 753

به "بهترین راه کنترل ویروس کرونا ماندن در خانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه کنترل ویروس کرونا ماندن در خانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید