بنایی: شرایط مالی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نداشت

به گزارش ورزش من و تو، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه شرایط مالی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نداشت، گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و پای کار نظام و مردم باشند.

بنایی: شرایط مالی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نداشت

حمید بنایی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران- منطقه خراسان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم ما بصیر و مطلع هستند، شرایط کشور نیز شرایط سختی است. ما از بسیاری از گردنه هایی که دشمنان در طول 40 سال فراهم کردند با موفقیت عبور کردیم و قطعاً از این گردنه تاریخ نیز عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری آرزو داشتند که مردم جشن چهلمین سال انقلاب را نبینند، اضافه کرد: درست است که شرایط معیشت، اشتغال و اقتصاد مردم را در تنگنا قرار داده اما اکنون حضور آنان در راهپیمایی پرشورتر احساس می گردد، دشمنان باید بدانند مردم ما مردمی بصیر، مطلع و حسینی هستند و حضور آنان در راهپیمایی امروز این مساله را بیش از پیش به صورت پررنگ تری نشان داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اضافه کرد: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و پای کار نظام و مردم باشند، مردم نیز پای کار نظام و انقلاب هستند. مسئولان باید همت بیشتری نمایند، مجلس هم پای کار مردم و از خود آن ها است، ان شاءالله دولت هم عنایت بیشتری داشته باشد تا موضوعات معیشتی، اقتصاد، حقوق و مزایا و اشتغال مردم بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 153

به "بنایی: شرایط مالی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنایی: شرایط مالی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید