برنامه های هفته پاسداشت اردبیل از 21 تیرماه آغاز می شود

به گزارش ورزش من و تو، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز به کار برنامه های هفته استان اردبیل از 21 تیرماه و همزمان با جشنواره توانمندی های عشایر مشگین شهر خبر داد.

برنامه های هفته پاسداشت اردبیل از 21 تیرماه آغاز می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته پاسداشت استان اردبیل شرح داد: با توجه به تدارک برنامه های متنوع، در سال جاری پاسداشت هفته استان اردبیل با رویدادهای متنوعی همراه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان، دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پاسداشت استان اردبیل است، اضافه کرد: کمیته های برگزاری این رویداد تعیین شده و در قالب هر کمیته برنامه های فرهنگی متنوعی تعریف شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با اشاره به مشارکت دستگاه های اجرایی در برگزاری این رویداد اضافه کرد: همچنین گروه های مردمی و سازمان های مردم نهاد نیز در برگزاری برنامه ها مشارکت خواهند داشت.

فلاحی از جذب ایده ها و طرح های نوآور و خلاق خبر داد و تاکید کرد: هفته استان اردبیل محدود به مرکز استان نبوده و برنامه های متنوع در تمامی شهرها تدارک دیده شده است.

او گفت: همزمان با سالروز تاج گذاری شاه اسماعیل صفوی یعنی 4 مرداد ماه و همچنین همزمان با سالروز ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی یعنی 9 مرداد ماه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل اضافه کرد: در رویدادهای فرهنگی از چهره های شاخص ملی و بین الملل دعوت به عمل آمده و همچنین نخبگان فرهنگی و هنری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

فلاحی شرح داد: برنامه های هفته پاسداشت استان اردبیل با رویکرد معرفی جایگاه صفویه در انسجام ملی و میهنی کشور مقدس جمهوری اسلامی برگزار می شود و در قالب این برنامه به دنبال توسعه پایدار استان هستیم.

او اضافه کرد: همچنین در این دوره از برگزاری برنامه های هفته پاسداشت استان اردبیل به دنبال تبیین جایگاه صفویه برای بچه ها و نوجوانان هستیم تا تربیت نسلی مطلع و مطلع در قالب چنین برنامه هایی حاصل شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 293

به "برنامه های هفته پاسداشت اردبیل از 21 تیرماه آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته پاسداشت اردبیل از 21 تیرماه آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید