برترین مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون کدامند؟

به گزارش ورزش من و تو، هر انسانی برای دکوراسیون منزل خود ایده ها و رنگ هایی را مد نظر دارد، نمی تواند از کنار رنگ فیروزه ای بی تفاوت عبور کند. این رنگ سبز مایل به ابی است، می توان در کنار مکمل های رنگ فیروزه ای، به منظور ایجاد فضای خاص در دکوراسیون خانه از آن استفاده کرد.

برترین مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون کدامند؟

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رنگ فیروزه ای از انواع رنگ های زیبا و جذاب برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. در نظر داشته باشید که، از این رنگ در کنار رنگهای مکمل رنگ فیروزه ای بهره ببرید. به این دلیل که استفاده رنگ فیروزه ای در جای نامناسب و در کنار رنگ های نا هماهنگ نه تنها به زیبایی یاری نمی نماید. بلکه زیبایی را از بین می برد. این مقاله در خبرنگاران به منظور شناخت رنگ های مناسب و انواع مکمل های رنگ فیروزه ای، تهیه شده است.

ویژگی های کلی رنگ فیروزه ای

رنگ فیروزه ای می تواند خاصیت سرزندگی، تحرک، هوشمندی، ازادی، یاری دهندگی، پیروزی را داشته باشد. می توان از انواع مکمل های رنگ فیروزه ای که در کنار، این رنگ قرار می گیرد استفاده کرد. مشخص می نماید که، کدام ویژگی شاخص رنگ فیروزه ای در دکوراسیون باشد.

رنگ های مکمل رنگ فیروزه ای

قطعا استفاده از رنگ فیروزه ای به تنهایی، موجب خستگی در طولانی مدت، کلافگی میزبان می گردد. برای برطرف این مشکل می توانید از رنگ های مکمل رنگ فیروزه ای مانند رنگ سفید، مشکی، صورتی کم رنگ، زرد، بنفش، قرمز تیره، خاکستری، شکلاتی و … بهره ببرید. یکی از خاصیت های رنگ فیروزه ای، استفاده از آن در دکوراسیون به سبک مدرن کلاسیک و سنتی است.

استفاده از رنگ فیروزه ای و مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون فضاهای مختلف

آشپزخانه:

اگر رنگ دیوار های آشپزخانه شما سفید است. و نمی خواهید رنگ دیوارها را تغییر دهید، می توانید برای پرده آشپزخانه بهره ببرید. می تواند برای گلدان های جلوی پنجره از رنگ های مکمل رنگ فیروزه ای بهره ببرید. مانند صورتی و قرمز تیره، که در کنار پرده فیروزه ای ترکیبی انرژی بخش ایجاد می نماید.

اتاق خواب:

اگر نمی خواهید رنگ فیروزه ای در اتاق خواب شما، رنگی غالب باشد. می توانید از رنگ های مکمل رنگ فیروزه ای برای رنگ اصلی و از رنگ فیروزه ای در کوسن های روی تخت، تابلو بالای تخت و … بهره ببرید.

نشیمن:

رنگ فیروزه ای تیره در کنار رنگ طلایی یکی از ، زیباترین و جذاب ترین ترکیب رنگ برای استفاده در اتاق نشیمن است.

پذیرایی:

اگر قصد دارید خانه شما در هر زمانی، حال و هوای بهاری داشته باشد می توانید در پذیرایی خانه از رنگ فیروزه ای بهره ببرید و در کنار آن از رنگ سبز مایل به لیمویی به عنوان رنگ مکمل بهره ببرید.

مبلمان فیروزه ای:

اگر مبلمان پذیرایی شما به رنگ فیروزه ای است. می توانید از رنگهای گرم مانند رنگ قرمز یا طلایی به عنوان مکمل رنگ فیروزه ای، برای پرده های پذیرایی بهره ببرید. همچنین می توانید از رنگ های کرم یا قرمز به عنوان رنگ مکمل رنگ فیروزه ای، در فرش ها بهره ببرید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1271

به "برترین مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون کدامند؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "برترین مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون کدامند؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید