باورنکردنی؛ پیشنهادات عجیبی که نیمار را وسوسه کرد!

به گزارش ورزش من و تو، در تابستان سال 2017 بود که یکی از غیرمنتظره ترین جابجایی فوتبال طی سالیان اخیر به وقوع پیوست و نیمار با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد؛ موضوعی که باعث شد رکورد تاریخ جابجایی فوتبال شکسته گردد.

باورنکردنی؛ پیشنهادات عجیبی که نیمار را وسوسه کرد!

اما شاید بسیاری معتقد باشند که جذب نیمار توسط باشگاه فرانسوی بدون دردسر خاصی اجرا شده است، اما جالب است بدانید که هرگز اینگونه نبوده و مذاکرات برای نهایی شدن این انتقال عظیم حدود دو سال طول کشیده است.

به همین دلیل مدیر برنامه سابق فوق ستاره برزیلی در مصاحبه ای به افشای جزئیات عجیب انتقال نیمار به پاری سن ژرمن پرداخته است. واگنر ریبیرو گفت: این پروژه در سال 2015 و از زمان شروع مذاکرات PSG برای تمدید قرارداد با لوکاس مورا استارت خورد. من به اولیویه (مدیر ورزشی وقت باشگاه پاری سن ژرمن) گفتم که آن ها برای تکمیل تیم رویایی خود به نیمار نیاز دارند. اولیویه دو بار به سائوپائولو سفر کرد و با پدر نیمار ملاقات کرد.

در تابستان 2016 ما در ایبیزا با نیمار، پدرش، ناصر الخلیفی و اولیویه ملاقات کردیم. ما در طبقه آخرین هتل این ملاقات را ترتیب دادیم تا هیچ کس نتواند در آنجا حضور پیدا کند و عکس بگیرد. ناصر الخلیفی یک پیشنهاد باشکوه به او ارائه داد. نیمار سالیانه 11 میلیون یورو در بارسلونا درآمد داشت و الخلیفی او دستمزد 26 میلیون یورویی پیشنهاد داد. من درخواست حقوق 40 میلیون یورویی کردم و او گفت که باید آن را آنالیز کند، اما می تواند بخشی از هتل های زنجیره ای را به عنوان قسمتی از این حقوق به نام نیمار کند.

همچنین الخلیفی وعده یک جت اختصاصی را به نیمار داد که بتواند با آن سفر های خود از اروپا تا برزیل و بالعکس را انجام دهد. او همچنین گفت که می تواند نام نیمار را روی برج ایفل درج کند. این دیوانه وار بود.

لازم به ذکر است نیمار در حال حاضر چهارمین فصل حضور خود در پاری سن ژرمن را پشت سر می گذارد و گزارشات در فرانسه حاکی از آن است که او از حضور در این تیم کاملا شادمان است و با وجود شایعاتی که پیرامون بازگشت وی به بارسا وجود داشته و دارد، نیمار قرارداد خود را تمدید خواهد نمود.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1542

به "باورنکردنی؛ پیشنهادات عجیبی که نیمار را وسوسه کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورنکردنی؛ پیشنهادات عجیبی که نیمار را وسوسه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید