بازی های آسیایی 2018، شهنازی: روند مدال آوری کاروان ایران خوب بوده است، ماجرای نعمتی را دقیق آنالیز می کنیم

به گزارش ورزش من و تو، دبیرکل کمیته ملی المپیک از روند مدال آوری کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی اظهار رضایت کرد.

بازی های آسیایی 2018، شهنازی: روند مدال آوری کاروان ایران خوب بوده است، ماجرای نعمتی را دقیق آنالیز می کنیم

شاهرخ شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: تا این لحظه و با گذشت 5 روز از مسابقات مدال آوری و عملکرد کاروان ایران خوب بوده است. دهمین مدال طلا را کسب کردیم و اگر این روند ادامه یاید، نتیجه خوبی رقم خواهد خورد. به ورزشکاران، مربیان، دست اندرکاران و جامعه تبریک می گویم. روند مدال آوری ما خوب بوده و امیدوارم در روزهای آینده ادامه داشته باشد.

وی در خصوص حذف زهرا نعمتی از مسابقات ریکرو گفت: اتفاق خوبی نبود اما ورزشکاران این رشته و سایر ورزشکاران در جریان مسابقات هستند. از همه می خواهم که تا خاتمه مسابقات صبوری نمایند و اجازه دهند تا کمیته ملی المپیک آنالیز دقیقی از این موضوع داشته باشد و نتیجه را اعلام کند. ضمن سپاسگزاری ار جامعه ورزش اجازه دهیم فضای آرامش برای همه ورزشکاران و نعمتی فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 25

به "بازی های آسیایی 2018، شهنازی: روند مدال آوری کاروان ایران خوب بوده است، ماجرای نعمتی را دقیق آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، شهنازی: روند مدال آوری کاروان ایران خوب بوده است، ماجرای نعمتی را دقیق آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید