اعلام زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

به گزارش ورزش من و تو، زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اعلام شد.

اعلام زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درباره اعلام تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1398 و ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که قبلاً کارت اعتباری تهیه نموده اند و همچنین داوطلبان جدید که قبلا برای ثبت نام اقدام ننموده اند منتشر شد.

براساس این اطلاعیه، زمان برگزاری آزمون به 29 آذرماه تغییر یافته است، لذا به منظور فراهم کردن تسهیلات برای تمام داوطلبان متقاضی بویژه آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر در آزمون مزبور ثبت نام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند از روز شنبه 11 آبان ماه تا روز چهارشنبه مورخ 15 آبان ماه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات دفترچه مذکور و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به موارد ذیل نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

داوطلبانی که قبلاً نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نموده اند و پیروز به ثبت نام نشده اند می توانند با اطلاعات همان کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام ننموده اند نیز می توانند با مراجعه به قسمت خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند می توانند در صورت تمایل از 11 تا 15 آبان ماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

آزمون در روزجمعه 29 آذرماه در تمام مراکز استان های کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 519

به "اعلام زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید