ائتلاف سعودی از غیرنظامیان مأرب به اسم سپر انسانی استفاده می نماید

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران- شورای عالی امور انسانی در صنعا خاطرنشان کرد که ائتلاف سعودی از غیرنظامیان در استان مأرب به اسم سپر انسانی استفاده می نماید.

ائتلاف سعودی از غیرنظامیان مأرب به اسم سپر انسانی استفاده می نماید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه خبری المیادین، شورای عالی امور انسانی یمن در صنعا در بیانیه ای گفتند، پافشاری شبه نظامیان حزب اصلاح و ائتلاف متجاوز عربی برای استفاده از غیرنظامیان در مأرب به اسم سپر انسانی و عدم ایجاد گذرگاه های انسانی امن تأسف آور است. نیروهای متجاوز از غیرنظامیان در مأرب به اسم اهرم فشار در مقابل جامعه جهانی با هدف توقف پیشروی ارتش و کمیته های مردمی و آزادی شهر استفاده می نمایند.

در این بیانیه آمده است: ائتلاف متجاوز و مزدوران مسئولیت هرگونه آسیب زدن به غیرنظامیان را برعهده دارند. ما شرایط را از نزدیک پیگیری می کنیم و تمام اقدامات لازم را برای استقبال از تمام خانواده های آواره از شهر مأرب و فراهم کردن تمام نیازهای لازم برای آن ها اتخاذ می کنیم.

این شورا از جامعه بین المللی خواست به اقدامات ائتلاف متجاوز برای دور کردن غیرنظامیان از تبعات جنگ و عدم استفاده از آن ها به اسم سپر انسانی سرانجام دهد.

در این بیانیه از تمام نهادهای بین المللی خواسته شده کوشش خود را برای فراهم کردن تمام نیازهای غذایی آوارگان افزایش دهند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن هم از مواضع بین المللی درباره تحولات مأرب ابراز ناخرسندی و گفت، این مسئله در واقع سرپوشی برای ادامه تجاوز و محاصره و حمایت از گروه های تکفیری است که با اشغالگران همکاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1716

به "ائتلاف سعودی از غیرنظامیان مأرب به اسم سپر انسانی استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی از غیرنظامیان مأرب به اسم سپر انسانی استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید