آشنایی کامل با خانه های اشرافی جهان در استان کالیفرنیا

به گزارش ورزش من و تو، خانه های اشرافی جهان در اقصی نقاط این کره خاکی وجود دارند اما بسیاری از آنها در یک منطقه های خاص جمع شده اند. یکی از این منطقه ها خاص استان کالیفرنیا آمریکاست. منطورمان فقط لس آنجس نیست، بلکه سرتاسر استان کالیفرنیا مامن بسیاری از خانه های لوکس و شگفت انگیز جهانست. قبلا یکی دو نمونه از خانه های گران قیمت جهان در شهر لس آنجلس را معرفی کردیم اما بیشتر خانه های این منطقه علاوه بر اینکه لوکس هستند، طراحی بسیار خلاقانه ای دارند. یک شخص علاقمند می تواند چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرد از همین رو مناسب دیدم در این مطلب به معرفی 8 عدد از زیباترین خانه های اشرافی جهان در کالیفرنیا بپردازم.

آشنایی کامل با خانه های اشرافی جهان در استان کالیفرنیا

اولین خانه ای که بررسی خواهیم کرد گران ترین خانه در کل آمریکاست. این خانه در شهر لس آنجلس قرار گرفته و 250 میلیون دلار قیمت دارد که با یک حساب و تبدیل ساده به عدد 925 میلیارد تومان می رسیم. قطعا چنین خانه ای با 12 اتاق خواب، 21 حمام، 3 آشپزخانه، 5 اتاق نشیمن و یک سینمای خانگی کوچک 40 نفر در لیست خانه های اشرافی دنیا جای خواهد گرفت. در کنار این قسمت ها باید استخر، تراس های پرتعداد و فضای سبز با درختان استوایی بسیار زیبا هم اشاره کنیم که زیبایی این کاخ رویایی را چند برابر کرده است.

خانه دوم منزلی است که شکلی موج گونه دارد و به همین نام یعنی خانه موجی یا wave house شناخته می شود. البته قیمت این خانه اصلا قابل مقایسه با خانه بالایی نیست اما بخاطر معماری ویژه اش نمی شود نامی از آن نبرد. این خانه هم در منطقه وهم شهر لس آنجلس قرار گرفته و بخاطر ظاهر جالبش در کل دنیا معروف شده است. نمای خارجی خانه از 300 عدد آلومینیوم سفید با طرح موج دار تشکیل شده که به سازه فلزی خانه نصب شده اند. بغیر از ظاهر خارجی خانه، نمای داخلی هم بهم پیوسته طراحی شده و استفاده زیادی از عناصر طبیعی شده است.

بسیاری از خانه های کالیفرنیا از منظره طبیعت اطراف الهام می گیرند، خانه سوم هم که در دشت ناپا قرار گرفته همین شرایط را دارد. این خانه از طریق تاکستان و درخت های متعددی احاطه شده است. به همین علت معمار این خانه، فضای داخل را باز طراحی کرده تا افراد داخل خانه از نمای طبیعت اطراف حداکثر استفاده را ببرند. البته در عین اینکه فضای داخلی باز طراحی شده اما مالکین خانه می توانند به انتخاب خود فضا را بپوشانند تا محیط خصوصی داخل خانه حفظ شود. کل سازه شکلی ال مانند داشته و از دو قسمت جداگانه تشکیل شده است، یکی از قسمت ها مخصوص اعضای خانواده است و شامل اتاق نشیمن و اتاق خواب است و دیگری برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

وقتی صبحت از خانه های اشرافی دنیا می کنیم، فقط خانه های بزرگ و کاخ مانند نیستند که در لیست قرار می گیرند، خانه های کوچک هم می توانند اشرافی و لوکس طراحی شوند. در حقیقت تعداد این خانه در کالیفرنیا هم بسیار زیاد است. خانه ای که در زیر مشاهده می کنید فقط 59 متر مربع دارد و یکی از همین نمونه های کوچک است. این خانه لوکس و زیبا تک خوابه بوده و حتی آشپزخانه آن هم با اتاق نشیمن تقسیم شده است. ویژگی های جالب این خانه بیشتر در نمای داخلی آن قرار گرفته است. جایی که چوب، بتن، رنگ های خنثی و مبلمان راحتی بسیار شیک و با کیفیت حکمرانی می کنند. هدف طراحی خانه هم ایجاد فضایی آرام، گرم و دعوت کننده بوده که کاملا به هدفش رسیده است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

دکوراسیون منزل کامرون دیاز بازیگر هالیوود

دکوراسیون منزل جنیفر لارنس بازیگر فیلمهای hunger games

خانه لوکس مدرن در کالیفرنیا با نورپردازی استثنائی

دکوراسیون منزل لیدی گاگا به ارزش 23 میلیون دلار

در منطقه کوهستانی کالیفرنیا خانه ای قدیمی و کهنه وجود داشت که صاحب آن با وجود کهنه بودن خانه حاضر به فروش و رها کردنش نبود. در نتیجه تمام تلاش خود را کرد تا خانه خود را در عین حفظ عناصر کلاسیک و دلپذیرش به خانه ای مدرن و پیشرفته تبدیل کند. تمام نمای داخلی و نمای خارجی مورد بازسازی قرار گرفت که نتیجه اش را در عکس های پایین مشاهده می کنید. در قسمت داخلی خانه آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری به یکدیگر متصل بوده و دیواری که این فضاها را از یکدیگر جدا می کردند برداشته شدند.

خانه ششم یکی از بزرگترین خانه ها در کالیفرنیا محسوب می شود اما بیشتر فضای آن به حیاط و باغ سر سبز اختصاص دارد و خود خانه فضای کوچکی از مساحت کل زمین را اشغال کرده است. نمای خارجی خانه کاملا مدرن و در نمای خارجی اش سه عنصر فلز، چوب و بتن خودنمایی می کنند. درخت های اطراف زمین خانه حفظ شده اند و حتی چمن های سبز هم به آنها اضافه شده تا خانه کاملا در احاطه طبیعت قرار بگیرد.

خانه هفتم که بیشتر می شود به آن لقب یک کلبه جنگلی مدرن را داد چرا که در یک شیب تند و در وسط جنگل احداث شده است. مانند تمام مدل های قبلی برای اینکه حداکثر استفاده از طبیعت اطراف گرفته شود، نمای داخلی طرحی باز مشرف به طبیعت دارد. استفاده از مصالح چوبی باعث شده این خانه به خوبی با طبیعت اطرافش ادغام شود.

و در نهایت می رسیم به خانه هشتم که در کوه های سن جاسینتو کالیفرنیا بروی صخره ها ساخته شده و در نوع خود بی مانند است. ساخت این خانه طوری اجرا شده که تماما در راستای لذت برذن از طبیعت باشد.

خانه های اشرافی دنیا

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1726

به "آشنایی کامل با خانه های اشرافی جهان در استان کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی کامل با خانه های اشرافی جهان در استان کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید