آسمان این نقطه از دنیا پر از بشقاب پرنده است، عکس

به گزارش ورزش من و تو، ایسنا نوشت: مردم محلی مریلند از سال 1995 تا به امروز، نزدیک به 2000 مورد مشاهده شی عجیب در آسمان این استان گزارش داده اند.

آسمان این نقطه از دنیا پر از بشقاب پرنده است، عکس

ساکنان هشتمین استان کوچک آمریکا، مشاهده یک مثلث سیاه کف صاف با چراغ های سبز، یک بشقاب پرنده کلاسیک و یک هواپیمای بیضی شکل را گزارش نموده اند که حدود یک دقیقه و نیم ثابت مانده بود.

گزارش های مربوط به این پدیده که در یک پایگاه داده جمع آوری شده اند، نشان می دهند اولین مورد ثبت شده در مریلند به 15 مه 1946 برمی شود اما تا ژوئن 2017 هیچ مورد دیگری گزارش نشده بود. مشاهده های تازهتر مانند گوی های درخشانی که در آوریل گذشته برفراز شهر اوشن سیتی(Ocean City) مشاهده شدند، اکنون ظرف چند روز به پایگاه داده گزارش می شوند.

شاهدی از اوشن سیتی که در بخش دفاعی کار می نماید، به پایگاه داده یوفوها نوشت: من و دخترم بالا را نگاه کردیم و دیدیم که چهار گوی به صورت دایره ای حرکت می نمایند. سپس آنها به وسط دایره حرکت کردند و پس از آن به عقب بازگشتند.

اگرچه تعداد مشاهدات در مریلند بیشتر از استان های بسیار بزرگتر آمریکا مانند آلاسکا، تگزاس و مین بوده اند اما پیتر داونپورت(Peter Davenport) مدیر مرکز ملی گزارش یوفوها(NUFORC) که پایگاه داده را مدیریت می نماید، در تفسیر کردن این داده ها احتیاط می نماید.

داونپورت در مصاحبه با دیلی میل گفت: هر گزارش در خصوص تماشا یوفوها، مربوط به مشاهده کردن یک فضاپیمای بیگانه نیست. داده ها سرشار از مواردی هستند که هویت اشتباه و شوخی های بی سابقه را در بر دارند.

با وجود این، ردیاب های مرکز ملی گزارش یوفوها برای حفظ رکورد این مشاهدات که آژانس های فدرال برای دهه ها نادیده گرفته اند، سال ها کوشش خستگی ناپذیر داشته اند.

به عنوان مثال، سیاست رسمی اداره هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) چندین دهه است که می گوید خلبانان تجاری و سایر غیرنظامیان نباید برای گزارش دادن پدیده های هوایی ناشناخته به آژانس خود را به زحمت بیندازند. طبق دستورالعمل اطلاعات هوانوردی اداره هوانوردی فدرال آمریکا، هرکسی که چیز عجیبی در آسمان می بیند، باید به داوطلبان مرکز ملی گزارش یوفوها گزارش دهد.

از تابستان امسال، هیئت مشاوره ناسا توصیه نموده است که آژانس هوایی غیرنظامی، مشاهده عمومی یوفوها را در سیستم گزارش ایمنی هوانوردی خود بپذیرد اما داونپورت گفت که گروهش در گزارش های تازه غرق شده اند زیرا آنالیز موضوع یوفو در سالن های کنگره، داخل پنتاگون و رسانه های خبری به اوج خود رسیده است.

وی اضافه کرد: برای من دلگرم نماینده است که در حال حاضر افراد زیادی مراجعه می نمایند. ما نسبت به شش ماه یا یک سال پیش، گزارش های بسیار بیشتری را دریافت می کنیم. گزارش هایی در خصوص یوفو وجود دارد که احتمالا از بیشتر شهرهای کشور می آیند.

گزارش شده است که کالیفرنیا با بیش از 15 هزار مورد، بیشترین مشاهده یوفوها را در میان همه استان های آمریکا دارد. در کالیفرنیا تنها در امسال بیش از 200 شیء پرنده دیده شده است.

مریلند شاهد 1923 مورد بوده است که در 1818 گزارش موجود در پایگاه داده غیرنظامی ثبت شده اند.

بعضی از قانع نماینده ترین پرونده های مریلند در سال گذشته، به توضیح زیر هستند.

  • پنجم اوت 2023، بالتیمور
  • چهارم ژوئیه 2023، برانزویک
  • 19 مارس 2023، پریویل
  • هفتم نوامبر 2022، راکویل

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2247

به "آسمان این نقطه از دنیا پر از بشقاب پرنده است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان این نقطه از دنیا پر از بشقاب پرنده است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید