70 درصد آمریکایی ها از عملکرد بایدن در مهار تورم ناراضی هستند

به گزارش ورزش من و تو، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که حدود 70 درصد از آمریکایی ها از عملکرد رئیس جمهور این کشور در مهار تورم ناراضی هستند.

70 درصد آمریکایی ها از عملکرد بایدن در مهار تورم ناراضی هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق نتایج روز گذشته (یکشنبه) شبکه ای بی سی نیوز-ایپسوس، 69 درصد از مردم آمریکا از عملکرد جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در مهار تورم ناراضی هستند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیل، نتایج نظرسنجی اخیر موسسه نظرسنجی ایپسوس و شبکه آمریکایی ای بی سی نیوز نشان می دهد که تنها 28 درصد از آمریکایی ها از نحوه عملکرد بایدن در مهار تورم رضایت دارند و 69 درصد دیگر از عملکرد وی در مورد این موضوع مهم ناراضی هستند.

طبق این گزارش، این آمار و ارقام در بین دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به این شکل است که 94 درصد از جمهوری خواستار از عملکرد بایدن در مهار تورم ناراضی هستند و 54 درصد از دموکرات ها چنین نظری دارند و در بین احزاب مستقل، 71 درصد از عملکرد رئیس جمهور آمریکا در قضیه تورم ناراضی هستند.

طبق این گزارش، در قضیه بهبود اوضاع مالی نیز، 57 دصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی تأکید کردند که تا به امروز از عملکرد بایدن رضایت نداشته اند.

شبکه ای بی سی نیوز بعلاوه گزارش کرد که مقدار محبوبیت بایدن در قضیه رسیدگی به جرایم و خشونت های مرتبط با سلاح نیز افت چشمگیری داشته است به طوریکه تنها 36 درصد از شرکت کنندگان عملکرد بایدن در رسیدگی به جرایم را مورد تأیید قرار دادند و 32 درصد نیز از عملکرد وی در مقابله با خشونت های مرتبط با سلاح رضایت داشتند.

با این حال آن طور که پایگاه اطلاع رسانی هیل بر اساس نتایج نظرسنجی های منتشر شده گزارش نموده است، مقدار محبوبیت بایدن در موضوع مهار ویروس کرونا تا حدودی قابل قبول بود به طوریکه طبق نتایج نظرسنجی ای بی سی نیوز و ایپسوس، 53 درصد از آمریکایی ها تأکید کردند که از نحوه مدیریت جو بایدن در مقابله با شیوع ویروس کرونا، رضایت داشتند.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی ای بی سی نیوز-ایپسوس در بازه زمانی 10 و 11 دسامبر (19 و 20 آذر ماه) صورت گرفته است و نمونه ای تصادفی از 524 بزرگسال نیز مورد استفاده قرار گرفته است و نتایج این نظرسنجی، حاشیه خطای 5 درصد داشته است.

مقدار نارضایتی از عملکرد بایدن در بحث مسائل مالی در حالی رو به افزایش است که آمار و ارقام نشان می دهد که نرخ تورم در ایالات متحده همچنان به طرز زیادی رو به افزایش است.

هفته گذشته گزارش شد که قیمت های مصرف کننده در سال گذشته منتهی به نوامبر 6.8 درصد افزایش یافته است که بالاترین نرخ تورم سالانه از سال 1982 است.

بایدن هفته گذشته گفت که او معتقد است که ایالات متحده در حال حاضر در اوج بحران تورم قرار گرفته است و با تصویب قانون بازسازی بهتر که بخش مهمی از دستور کار او در سنا است، تورم کاهش خواهد یافت.

رئیس جمهور آمریکا به شبکه سی ان ان گفت: این یک مانع بزرگ در راستا جاده است. وقتی وارد یک خواربارفروشی می شوید و برای هر چیزی که می خرید پول بیشتری می پردازید، خانواده ها را تحت تاثیر قرار می دهد وی این مهم است.

بایدن اضافه کرد: این برای مردم مهم است که برای بنزین پول بیشتری می دهند که البته در بعضی استان ها قیمت را به کمتر از سه دلار در هر گالن کاهش داده ایم اما نکته این است که به سرعت و به میزان کافی (قیمت ها) کاهش نمی یابد اما من فکر می کنم این کار شدنی است.

در روزها و هفته های اخیر به میزان ای مقدار محبوبیت بایدن روندی نزولی داشته است که واکنش خود وی را نیز به همراه داشته است به طوریکه در مصاحبه اخیر خود با جیمی فلن گفت که از زمانی که مقدار مقبولیت دولت او با افت شدید روبرو شده است دیگر به نظرسنجی ها در این زمینه توجهی نمی کند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1928

به "70 درصد آمریکایی ها از عملکرد بایدن در مهار تورم ناراضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد آمریکایی ها از عملکرد بایدن در مهار تورم ناراضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید