یک جواهر تاریخی واقعی در ژاپن

به گزارش ورزش من و تو، قلعه Himeji ، ژاپن . مجتمع قصر قدیمی که بر روی تپه‌ای در Himeji واقع شده‌است نمونه خوبی از معماری ژاپنی است . این ساختمان به عنوان یک دژ در ابتدا ساخته شده‌بود و پس از آن تخریب و بازسازی بسیاری را تجربه کرد که به این مجموعه grandiose منتهی شد . علاوه بر این ، Himeji اولین مکان در فهرست میراث جهانی یونسکو در ژاپن بود .

یک جواهر تاریخی واقعی در ژاپن

اگرچه این قلعه به طور مداوم توسط مالکان تغییر یافته خود از نو طراحی می‌شد ، اما با جادو از بمب‌گذاری‌ها در طی جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده بود . یک بمب حتی از روی سقف رها شده بود ، اما موفق به منفجر شدن نشد، خوشبختانه ، حفظ محل برای نسل‌های بعدی . جای تعجب نیست که این مشهورترین قلعه در ژاپن است که هر ساله حدود 280 هزار بازدیدکننده را جذب می‌کند.
چرا به آنجا بروی ؟
این یکی از مهم‌ترین قلعه‌های کشور است که فرهنگ و معماری ژاپنی را به بهترین شکل توصیف می‌کند . این نیز یک جواهر تاریخی حقیقی است ، زیرا شکل اصلی خود را حفظ کرده‌است .
کی به آنجا بروی ؟
تمام سال . این کشور در مارس 2015 پس از یک بازسازی گسترده بازگشایی شد .
چطور به آنجا برسیم ؟
این یک پیاده‌روی کوتاه از ایستگاه Himeji است . همچنین می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به آنجا بروید . در همین حال ، با قطار یا اتوبوس از سراسر کشور به Himeji می‌رسیم .

انتشار: 1 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 10

به "یک جواهر تاریخی واقعی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جواهر تاریخی واقعی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید